שתל סנטר

סנטר נסוג, שקוע או קטן עלול לשוות לפנים מראה של "עייפות" ואף לגרום להופעת סנטר כפול. בניתוח שתל סנטר ד"ר שיין מבצע השתלה של שתל עשוי מסיליקון מוצק (בניגוד לשתלי סיליקון נוזלי המשמשים לעיצוב שפתיים או שתלי סיליקון ג’ל המשמשים להגדלות חזה). מדוב על שתל ששומר על צורתו המקורית.

כמה פשוט – כך משנה חיים

לעיתים קרובות נתקל ד"ר שיין במטופלות ומטופלים שלא מרוצים ממראה הפנים שלהם בעיקר בתמונות פרופיל ומזוויות שונות. לעיתים האשמה נופלת על האף, לעיתים על הלחיים או טקסטורת העור. מה שלרוב אנחנו מגלים בפגישת הייעוץ שדווקא הסנטר הוא האיבר הסורר בפניהם ואולי כדאי לשקול ניתוח עיצוב סנטר. סנטר נוכח מרמז על בטחון, דומיננטיות, עוצמה ולעיתים הוא פשוט יפה יותר משום שהוא מייפה את השפתיים.

לא אחת יוצא לד"ר שיין להראות את הדמיית הסנטר, בתוכנת התלת מימד הייחודית, לנשים וגברים שמגיעים לייעוץ משום שהם לא מרוצים ממראה האף ופתאום – האף כבר לא נראה בעייתי כלל.

ניתוח שתל בסנטר / ניתוח עיצוב סנטר מבוצע בדרך כלל במרפאה בהרדמה מקומית. משכו כשלושים דקות. הצלקת נסתרת (בתוך הפה) ואין כאבים משמעותיים לאחריו. אין צורך בהסרת תפרים. בימים הראשונים אחרי הניתוח מומלץ לאכול כלכלה רכה וקרה ו – תתחדשו.

למידע נוסף על ניתוח סנטר, אשמח אם תכנסו לבלוג או שתקבעו פגישת יעוץ

כתבו לנו / דברו איתנו