צרו איתי קשר

איך בוחרים מומחה בכירורגיה פלסטית?

בשונה מניתוחים שאינם פלסטים שהינם תוצר של נסיבות רפואיות, הניתוח הפלסטי האסתטי הוא בחירה. המטרה, כמובן, היא לשפר את נראותם של אזורים שונים בגוף, וכתוצאה מכך גם להרגיש נינוחים, בטוחים ואטרקטיבים. אני מאמין כי בחירת המומחה לכירורגיה פלסטית, היא השלב הקריטי ביותר בדרך. בסופו של דבר, ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר ועניין, כך שיש להעניק חשיבות רבה לרזומה המקצועי של המנתח המומחה.

כיום בישראל ישנם לא מעט מומחים בכירורגיה פלסטית, מה שיכול מעט להקשות את הבחירה במנתח אחד. אם כן, על פי אילו קריטריונים יש לבסס את הבחירה במומחה שילווה אותך?

אל תתפשרי על פחות ממומחה לכירורגיה פלסטית

המנתח שילווה אותך, צריך להיות מומחה לכירורגיה פלסטית, וכדאי שיהיה גם חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. התמחות בכירורגיה פלסטית אורכת לא פחות מ-6 שנים, לאורכן צוברים ניסיון שבאמצעותו ניתן בעתיד להעניק טיפול ראוי ואיכותי ללקוחות. אין כל מקום למבוכה, שאלו את המומחה שלפניכן (מותר גם בטלפון) האם הוא מומחה בכירורגיה פלסטית ובקשו לראות את תעודת המומחה שלו. בקשו גם לראות תעודת חבר איגוד עדכנית, כך תוכלי להבטיח מעל לכל ספק כי מי שעומד מולך – אכן מומחה. בשנים האחרונות אנחנו עדים להתחזות מצערת של רבים שאינם מומחים לכירורגיה פלסטית ואף אינם רופאים, חלקם מתאכסנים במרפאות מפוארות ומטעות מכאן שהבדיקה חשובה היום שבעתיים.

גם אם אתן פונות לבצע הזרקות כדאי שהמזריק יהיה מומחה בכירורגיה פלסטית לאור היכולת לטפל בכל סיבוך שיצוץ ולאור ההיכרות המעמיקה שלנו, הפלסטיקאים, עם האנטומיה של הגוף.  השוק פרוץ היום ולכל רופא, רופא שיניים או חלילה קוסמטיקאיות ונוכלים עומדת האפשרות לבצע הזרקות וטיפולים אסתטיים כמעט ללא פיקוח מצד מוסדות המדינה.

החשיבות של חברות באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית – גבוהה. תנאי הקבלה לאיגוד אינם מקלים, ועל מנת להיות חברים בו נדרשת מקצועיות רבה. חשוב לי לציין כי ישנם מנתחים טובים שאינם חברים באיגוד, אך חברות בו היא מעין “תו איכות” שמעניק לך ראש שקט ושקט נפשי.

איך בוחרים מומחה בכירורגיה פלסטית?

המעטפת השירותית ויחסי האנוש של המנתח

כשהשירות טוב, ישנו פתח לעוד המון דברים. ומה קורה כשהשירות קצת פחות טוב? טעם החוויה נפגם. בתור מומחה לכירורגיה פלסטית, אני מאמין כי יש לי אחריות גדולה מאד, ולא רק בפן המקצועי. למרות שהניתוח הפלסטי הינו בחירה, הוא המון פעמים מלווה בחששות, ובצדק. התפקיד שלי הוא לשקף תמונה בהירה ואמינה אודות ההליך בדגש על דיבור בגובה העיניים ובשפה המובנת לכל לקוח או לקוחה – על יתרונותיו וגם על הסיכונים שבו. כל לקוח/ה שלי זוכה ליחס אדיב וראוי, הקשבה, הכלה וזמינות גבוהה.

חשוב לי לציין כי האינטראקציה שבין המנתח ובין הלקוח/ה, היא זו החשובה באמת. לא אחת, ישנן לקוחות שמבססות את הבחירה על פי הקליק הראשוני שנוצר אל מול היועצת או המזכירה. בסופו של דבר, את הניתוח יבצע מנתח, כך שכדאי בהחלט להעניק חשיבות ליחסי האנוש שלו, תחושת הביטחון שהוא מעניק והאווירה הכללית הנוצרת בשיח ביניכם.

תמונות שוות יותר מאלף מילים

כשאת מתעניינת אודות מנתח כירורגיה פלסטית, את לא צריכה להמר. אחת הבדיקות המקדימות החשובות ביותר היא לעיין בתיק העבודות. כאן באתר שלי, תוכלי להתרשם מעבודות שביצעתי בשלל ניתוחים:

תיק העבודות מעניק לך הצצה לאופי העבודה שלי. תיק עבודות שכזה הוא מעין תיאום ציפיות ראשוני, המתפקד כבדיקת התאמה בסיסית. לכל מנתח יש את הייחוד שלו ואת שיטות העבודה שהוא מאמין בהן. במידה והתרשמת לטובה מתיק העבודות, אני ממליץ בחום לתאם פגישת היכרות אחד על אחת בקליניקה.

ומה קורה אחרי הניתוח?

כל עוד הניתוח יעבור בהצלחה, הכל טוב! עם זאת, כדאי בהחלט להעריך סיכונים ולשאול גם שאלות קשות יותר. כמעט תמיד, השאלות של המתעניינות בפגישת הייעוץ, יהיו אודות זמינות תורים ובקשה להדמיות שונות. אני מאמין כי ישנן שאלות קריטיות יותר בשלבים מוקדמים, שכדאי לשאול אותן: האם ישנה אחריות על הניתוח הפלסטי, מהי תדירות הביקורות, מה עושים במקרה של סיבוכים וכיוצא בזה. עדיף תמיד שתדעי לקראת מה את הולכת, מאשר למצוא עצמך מוצפת סימני שאלה וחוסר מענה באירועים בלתי צפויים.

שיהיה המון בהצלחה, דר’ שיין.

ביקורות על ד"ר שיין ברחבי הרשת

לינק לביקורות בפרופיל הגוגל של ד"ר שיין

אתר Medvisor – עמוד הפרופיל של ד"ר שיין

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר