צרו איתי קשר

איך בוחרים את גודל (נפח) השתל לפני ניתוח הגדלת חזה?

המיתוס בלתי נגמר של גודל השתל מטריד אתכן וגם אותי. כמה פעמים שמעתי את המשפט אני רוצה 350 סמ”ק כמו חברה שלי / אמא שלי / מחקי את המיותר. במאמר הזה אנסה לחדד אתכן את הנושא ובסופו אשתדל ממש שתדעו איך אנחנו קובעים את נפח השתל לפני הגדלת חזה. החזה שלכן הוא איבר תלת מימדי ולכן בתהליך הבחירה יש להתייחס למאפיינים כמו עומק, גובה ואורך. חשוב להתייחס לא רק למבנה החזה אלא גם למבנה גופך.

אני חושב שהפרמטר החשוב ביותר לקביעת הנפח הוא רצונך האישי. במהלך בדיקת יעוץ אנחנו משתמשים במשתלי מדידה דמויי שד אותם את מודדת בתוך חזיית מדידה ייחודית ובוחנת את גופך מול המראה. משתלי המדידה נעים מגודל של 150 סמ”ק עד לכדי 430 סמ”ק. לרוב אנו משתמשים בייעוץ בגדלים שבין 250 ל 315/380 סמ”ק.  את בוחנת את המראה שלך במראה ויחד עם בן זוגך, אמא חברה, הצוות שלי ואני אנחנו מגיעים לנפח שהולם אותך בעין. בנקודה זו חשוב לי לציין שהקפיצות במשתלים הן של כ 50-60 סמ”ק משום שנפח קטן יותר לא נראה לעין הלא מיומנת.

בתמונה למעלה מגירת שתלי המדידה אצלי במרפאה

 

 

בתמונות למעלה משתל מדידה בנפח 380 סמ”ק – שימו לב שזה איננו המשתל האמיתי אלא מעין “תותב” שמתלבש על השד הטבעי שלך ונותן לך את התחושה במציאות כאילו עברת הגדלה.

לאחר שהחלטנו על גודל שאת אוהבת (300 יכול להראות עליך ענק ועל חברתך פצפון), ניגש למדידת החזה. הפרמטר החשוב ביותר במדידת החזה הוא רוחב השד. לתוך השד אמור להכנס שתל עגול בעל בסיס מסוים. בסיס השתל צריך להיות קטן בלפחות 1 ס”מ מרוחב השד כפי שמדדתי. על סמך מדידות אלו אוכל למצוא את השתל שמתאים לך.

לשתלים יש פרופיל (בדיוק כמו בתמונת פרופיל..) יש פרופיל בינוני שנראה כמו בטן הריונית בחודש שלישי, יש פרופיל גבוה שנראה כמו בטן הריונית בחודש שישי ויש פרופיל אקסטרא גבוה שנראה כמו בטן של חודש תשיעי רגע לפני הלידה. על סמך הנפח שאת רוצה ורוחב השד שלך אני בוחר את השתל שיתאים לך.

בתמונות למעלה שני שתלים בעלי נפח זהה. אחד רחב יותר עם פחות “בטן” – בעל פרופיל בינוני והשני צר יותר עם יותר “בטן” בעל פרופיל גבוה.

פרמטר נוסף הוא מראה השד שאת אוהבת (מנותח – בעל מלאות עליונה ומתוח או טבעי בעל מדרון מדורג ועדין) זו כבר האומנות שלי להעניק לך את התוצאה שאת רוצה על סמך ההחלטות שקיבלנו קודם.

עושה שכל????

מוזמנת אלי בכדי לראות איך עובד התהליך במציאות.

שלך, דר’ שיין.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר