צרו איתי קשר

הנקה לאחר הגדלת חזה

נשים רבות חולקות בפני את התסכול שבהתרוקנות החזה לאחר סיום ההנקה – ואכן, החזה שהיה במיטבו במהלך ההיריון מתרוקן ומעט נופל לאחריו. השינוי המשמעותי שמתרחש בתקופה קצרה כל כך, מלווה בתחושת תסכול ואכזבה שמובילות נשים רבות לחפש פתרון למצב. הפתרון הוא, לרוב, בתור ניתוח הגדלת חזה לצורך מילוי החזה שאיבד מנפחו ולעיתים בדמות הרמה עם שתלים.

המלצת היא להמתין כשלושה חודשים לאחר סיום ההנקה טרם ניגש לבצע את ניתוח הגדלת החזה. בחודשי ההמתנה השד מתכווץ והמנתח יכול לבחון את השד במצבו הסופי ולהחליט על אופן ההגדלה שלו.

למידע על סיכונים של ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה אחרי הנקה כולל הרמה

חשוב לדעת שעור החזה עובר שינויים משמעותיים לאחר היריון ולידה, ולכן רוב הכירורגים הפלסטיים ממליצים על שתלים קטנים וזאת על מנת שעור החזה יוכל לשאת אותם בקלות. אם מדובר על אישה בעלת חזה שטוח וריק, רוב המומחים ימליצו על שתלים אנטומיים. אם האישה מלאה, ההמלצה היא לשתלי סיליקון עגולים. במקרים רבים הפלסטיקאים מבצעים גם הרמת שדיים על מנת להגיע לתוצאה של שד בעל מראה צעיר, כמו כן יש לסלק את עודפי העור שנוצרו לאחר התרוקנותו של השד. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון – ניתוח הגדלת חזה אחרי הנקה מאפשר לאישה לא רק לשקם אלא גם לעדכן "ולשדרג" את מראה השד וכן לתקן אי סימטריה של השדיים, מצב ממנו סובלות נשים רבות.

ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה

ניתוח הגדלה אחרי הנקה – חשוב לדעת

ניתוח הגדלת חזה אחרי הנקה מתבצע, בדרך כלל, בהרדמה כללית. הניתוח נמשך שעה והמנותחת תשוחרר בדרך כלל לביתה עוד באותו היום, לאחר מספר שעות התאוששות. נכון להיום יש אפשרות לבצע ניתוח הגדלת חזה אחרי הנקה גם בהרדמה חלקית, אך רוב המנתחים מעדיפים הרדמה מלאה על מנת שהמנותחת לא תרגיש בדבר במהלך הפרוצדורה הניתוחית. כעת כל שנותר הוא להמתין מספר חודשים לאחר ההנקה ולעבור את הפרוצדורה הניתוחית של הגדלת חזה שתאפשר לך ליהנות מחזה בעל מראה אסתטי מלא, רענן ובריא. בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר