צרו איתי קשר

ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה

אחד ממאפייני מציאות החיים המודרנית הוא התיעוד הבלתי פוסק שלה. אחד ממאפייני מציאות החיים המודרנית הוא התיעוד הבלתי פוסק שלה. בכל רגע נתון נוכל למצוא את כל האלמנטים שצריך כדי ליצור תמונה מהחיים – אם מדובר במצלמת הטלפון חכם, חיוך מאוזן לאוזן ורשת חברתית או קבוצת וואטסאפ. אך אם בתמונות היום-יום את יכולה לחיות בשלום עם תוצאה שאינה משביעת רצון, ביום חתונתך פני הדברים שונים לחלוטין. בערב החשוב של חייך הסטנדרט חייב לשאוף לשלמות וחלק גדול מזה שייך ל-איך שאת נראית ומרגישה. אם את עומדת לפני המראה בזמן מדידות השמלה והחיוך שלך אינו שלם משום שמשהו חסר בעיניך, בעיקר באזור החזה, הגעת למקום הנכון. כל מה שצריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה – בשורות הקרובות.

ניתוח הגדלה – מתי כדאי לעשות?

ראשית, ברכות על האומץ הכרוך בצעד שכזה, וכן על התזמון הנפלא. אכן, השבועות והחודשים שלפני החתונה הם זמן מצוין לשינויים שכאלו. מצד שני, אזהרה: אל תתני לחיפזון לפגוע בשיקול דעתך. ניתוח הגדלה, על אף שאינו נחשב לניתוח מסובך או מסוכן, דורש ידיים מיומנות ומנוסות. אל תתפשרי על פחות מזה בגלל לחץ זמן – וזה בדיוק המקום לומר במפורש:  יש להיערך חודשים ספורים לפני הערב הגדול עם בירורים, מידע, השוואה, בחירה, קביעת מועד והחלמה לאחר הניתוח. זכרי שהמנתחים הטובים הם מנתחים עסוקים. אל תבצעי את הניתוח עצמו קרוב מדי למועד (מינימום – שלושה שבועות). ההחלמה אמנם קצרה, אבל עלולות להיות הפתעות שונות שיאריכו אותה. בקיצור, החלטת שזה מה שאת רוצה? צאי לדרך במסע אל החזה המושלם.

ניתוח הגדלת חזה אחרי הנקה

מידע חשוב – ניתוח הגדלת חזה

מידע חשוב שכדאי לדעת לפני ניתוח הגדלה, בלי קשר לחתונה: את הניתוח ניתן לבצע החל מגיל 16.5. ישנן מספר טכניקות של ביצוע הניתוח הנבדלות בסוג השתל (שטוח, בינוני, אנטומי, בולט), גודלו, מיקום החתך (דרך בית השחי, הפטמה או כפל השד), מיקום השתל ועוד. לעיתים קרובות נדרשות פעולות נוספות, כגון הרמת חזה. מרבית ניתוחי הגדלה נעשים בהרדמה מלאה, אך ניתן לעשותם, במקרים מסוימים ועל פי שיקול דעתו של הרופא המנתח, בהרדמה מקומית בלבד. הניתוח אורך כשעה וחצי, ההחלמה – כמספר ימים בהם ייתכן ותחושי חוסר נעימות וכאב קל (בקשי מהרופא שלך מידע נוסף לגבי הרטבת האזור, מגע, חזייה ייעודית ועוד). סיבוכים הם נדירים יחסית וכוללים אפשרות של דימום, זיהומים שונים, סיבוכים אסתטיים ועוד.

למידע על סיכונים של ניתוח הגדלת חזה

אם אינך חשה בנוח עם גזרת שמלת הכלה המוצעת לך בגלל חזה קטן, ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה יפתור את העניין. ניתוח הגדלה הוא ניתוח משנה חיים, הביטחון עולה, האושר בשמיים והחיים נראים יפים יותר. אז אם כבר שינוי, שיהיה בזמן הנכון!

בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר