צרו איתי קשר

שאיבת שומן ללא ניתוח טובה משאיבה מסורתית?

איך מתבצע הליך של שאיבת שומן ואיזו שיטה עדיפה?

נשים רבות מסתכלות מידי יום במראה ואינם מרוצות ממה שהן רואות. זה טבעי לרצות להיראות טוב ולצד שילוב של תזונה מאוזנת ופעילות גופנית לעתים נדרש גם שאיבת שומן בירכיים, בבטן או הישבן כדי לצמצם את כמות השומן בגוף.

ישנם דרכים מגוונות לשאוב שומן מהגוף ובמקרים מסוימים אין חובה בהליך כירורגי קלאסי וניתן להשיג תוצאות גם על ידי טיפולים אלטרנטיביים.

נשאלתי לאחרונה:

איך מתבצע הליך של שאיבת שומן בלייזר והאם שיטה זו עדיפה על פני שאיבת שומן בהליך כירורגי מסורתי?

אשתף אתכם בתשובתי:

הליך שאיבת/המסת שומן בלייזר הנו חדש למדי. ההליך כולל החדרת סיב אופטי זעיר בתוך צינורית השאיבה ואל מתחת לעור. הסיב האופטי מעביר אנרגיית לייזר אשר בכוחה לגרום להתכווצות תת-עורית ולהמסת השומן.

שיטה זו בדומה ליתר השיטות דורשת מהמטופל או המטופלת להגיע למספר רב של ביקורים במרפאה ולשבת מספר שעות בכל פעם עד לקבלת התוצאה הרצויה.

כמנתח פלסטי אשר מבצע מספר רב של שאיבות שומן ומנוסה בכל סוגי הטכניקות אני שמח לומר לך שאין מחקרים שמראים יתרון חד משמעי לשיטה זו או אחרת. כלומר, כלל שיטות שאיבת/המסת השומן מעניקות תוצאות מצוינות במידה ויודעים לעבוד איתן.

אך הדרך אל התוצאה יכולה להיות קצרה או ארוכה בהתאם לסוג הטיפול הנבחר. בשאיבת שומן בשיטה המסורתית, מגיעים לניתוח קצר של חצי שעה או שעה והתוצאות מושגות במהירות וביעילות. ביתר השיטות יש כברת דרך ארוכה לעבור והתוצאות מתקבלות רק לאחר זמן רב.

לרוב, מומחים ימליצו לכם על רק על השיטה שעמה הם יודעים לעבוד ולא בהכרח על השיטה העדיפה עבורכם. כדי לדעת איזה הליך הכי נכון עבורכם, ביכולתכם לפנות אלי ואו אל מומחים אחרים שמנוסים בכלל שיטות שאיבת השומן כדי לקבל את הייעוץ הנכון ביותר עבורכם.


שיקולים נוספים לגבי שאיבת שומן ללא ניתוח

על אף החשש הטבעי מניתוח, כמעט תמיד עדיף לעבור את הניתוח לשאיבת שומן על פני מגוון השיטות להמסת שומן וזאת מאחר וזמנכם יקר ערך. אך, במידה ואתם חוששים מאוד מהניתוח, אכן ניתן לפנות ליתר שיטות ההמסה של השומן והתוצאות צפויות להיות זהות בסופו של התהליך.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן