צרו איתי קשר

החלמה לאחר ניתוח חזה

חולמת על ניתוח הגדלת חזה אבל לא בטוחה לגבי הפרוצדורה ותהליך ההחלמה? נערות ונשים רבות חולמות על ניתוח הגדלת חזה אבל לוקח להן לא מעט זמן להגיע להחלטה משום שהן חוששות מהתהליך ושאלות רבות עולות לגביו. אחד הדברים שהכי מעסיקים את אותן נשים היא תקופת ההחלמה.

הרי כולנו עסוקים, נשאבים לתוך שגרת החיים האינטנסיבית, עובדים לא מעט שעות ולא פשוט לקחת פסק זמן מהחיים ולהגשים חלומות, בעיקר כאשר צריך לתת לגוף קצת זמן להתאושש ולחזור לעצמו. אז היום, תודות לטכנולוגיות ושיטות מתקדמות, ניתן לחזור לשגרה תוך זמן קצר מאוד כאשר תהליך ההחלמה תלוי בסוג השתלים שנבחרו בהתאמה

החלמה מניתוח הגדלת חזה האם זה כואב?

חשוב לי לציין כי בעבר היו מתייחסים לכאב לאחר הניתוח כמעין סימן אזהרה שאי אפשר בלעדיו. הכירורגיה הפלסטית המודרנית עושה שימוש בשיטות מיוחדות אשר לא היו קיימות בעבר ומסייעות להפחית את הכאב בצורה ניכרת.

קביעתי היא חד משמעית – אין יותר צורך לסבול בכדי להיות ולהרגיש יפה. בתוך קביעה זו מגולמת גם גישתי שההחלמה מכל ניתוח פלסטי, ודאי שמניתוח הגדלת חזה, צריכה להיות נעימה, קלילה ונטולת כאב. עשרות מנותחות שלי יכולות להעיד על ההחלמה הקלה בעצמן.

היום כולנו מבינים עד כמה חשוב לאפשר למטופלת לקום על הרגליים כבר באותו יום של הניתוח ולחזור מהר ככל הניתן לפעילות. תהליך החלמה מהיר מסייע למנוע סיבוכים ומעודד חוויה חיובית של המטופלת לאורך כל תהליך ההחלמה. כמומחה לכירורגיה פלסטית, בכל ניתוח שאני מבצע אני משתמש בטכניקות ייחודיות וחדשניות להפחתת כאב וקיצור ההחלמה וגם עובד בתיאום מלא עם המרדים במטרה להפחית את הכאב גם בזמן הניתוח ולאחריו. ההחלמה ממש לא קשה ואם תחווי מעט כאב, שילוב של אופטלגין ואקמול מפחית את הכאב בצורה ניכרת ובדרך כלל מעלימו לחלוטין ואין בכלל ספקזה שווה את התוצאה המדהימה.

מה כולל ניתוח הגדלת חזה ומדוע ההחלמה משתנה בין מטופלת למטופלת?

ניתוח הגדלת חזה או כמו שאני מעדיף לקרוא לו ניתוח להגדלת שדיים הוא הליך ניתוחי אותו אני מבצע בנשים בעלות חזה קטן או מרוקן, אך אינן סובלות מצניחה משמעותית של השדיים. החתך הוא קטן (2 עד 4 ס"מ) ונעשה ברוב המקרים בכפל שמתחת לשד, דרכו אני מחדיר את שתל. יש מגוון של יצרנים, צורות, טקסטורות וחיפויים. אני בוחרת לעבוד כבר שנים עם החברה הגרמנית פוליטק (Polytech) שמציעה לנו שתלים המיוצרים בגרמניה באיכות ובבטיחות עולמית ומגוון מעטפות וסוגי שתלים שלאף חברה אחרת אין לציע. המפתח לקבלת תוצאה מושלמת היא ההתאמה המושלמת של השתל לחזה של המטופלת שנקבעת לאחר בדיקה יסודית שאערוך במהלך פגישת היעוץ.
 לאחר החדרת השתל אני סוגר את החתך באמצעות תפרים פנימיים הנמסים מעצמם

תהליך ההחלמה מהניתוח שונה בין מטופלת למטופלת וקשור גם למיקומו של השתל. היום יש שתלים שמאפשרים כאמור החלמה מהירה במיוחד. השד נהיה רך תוך מספר ימים והכאבים מאוד מועטים, אם בכלל. בשונה משתלים שהיו גורמים לנפיחות גדולה, היום המצב שונה ותוך מספר ימים בודדים תוכלי להרגיש שלמה עם התהליך, כאילו מעולם לא עברת ניתוח. ניתן לחזור לפעילות גופנית בערך תוך שבועיים, שוב זה תלוי בפרוצדורה

רוצה לשמוע עוד מידע על ניתוח הגדלת חזה? במהלך השנים הייתה לי את הזכות לפגוע ולנתח מאות נשים שהרגישו כי החזה שלהן קטן מדי וחולמות לשנות את המראה והגודל שלו. אין ספק כי ההחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה תורמת לתחושת הדימוי והביטחון העצמי ומשפרת באופן ניכר את איכות החיים. אני מזמין אתכן להשאיר את הפרטים שלכן כאן באתר ולעשות את הצעד הראשון בדרך לחזה שתמיד רצית.

שלך, דר' שיין

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר