צרו איתי קשר

האם אפשר לבצע ניתוח חזה ללא צלקות?

רוב הנשים אשר פונות אלי על מנת לקבל מידע ולעבור תהליך של הרמת חזה משתפות אותי בפחדים שלהן. הפחד הראשון הינו הפחד מכאב במהלך ניתוח להרמת שדיים. כאן חשוב לי להרגיע כל אישה שחוששת מכאבים, שכן ההרדמה הכללית נעשית על ידי טובי הרופאים המרדימים. כלומר, אין סיכוי שמא מנותחת תחוש בכאב כלשהו במהלך הניתוח. החשש השני הוא הצלקת.

לגבי הפחד השני, יש לקחת בחשבון שניתוח להרמת שדיים הוא פעולה כירורגית פולשנית המחייבת בחתך. אם עד היום רוב המנותחות השלימו עם העובדה שצלקת הינה תוצאה לא אסתטית אך מחייבת של הניתוח, כיום יש אפשרות של הרמת חזה ללא צלקות. כלומר, שיטה בה אני מבצע את החתך בקפל של בית השחי וכך הצלקת כמעט ואינה נראית לעין (ובמקרים רבים במהלך הזמן היא מטשטשת לחלוטין). חשוב לי לציין שניתוח הרמת חזה עם חיתוך בקפל בית השחי אינו מתאים לכל הנשים.

השיטה המנצחת – חשוב לדעת

בעת ניתוח הרמת חזה אני משתמש באנדוסקופ בעזרתו אני מחדיר סיב אופטי לחתך של קפל בית השחי, דבר שמאפשר לי לראות את האיזור בהגדלה ועל ידי כך להשיג את התוצאות המדוייקות ביותר.  התוצאה של חתך בקפל בית השחי תהיה של שדיים ללא צלקות. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שהניתוח נעשה מעל לבלוטות השחי ולכן אין סכנה של פגיעה בהן.
באותו נושא לחצו לצפייה של – הרמת חזה תמונות.

מלבד היתרון המרכזי של ניתוח הרמת חזה ללא צלקות והיתרון השני הוא שאין סיכוי לפגיעה במקום לא רצוני בשד. בניתוח זה ניתן להחדיר את כל סוגי השתלים (כל עוד הם הגודל שלהם אינו עולה על 350 סמ"ק). חשוב לקחת בחשבון שהמגמה היום היא של המראה הטבעי ולכן רוב ד"ר שיין מעדיף להשתמש בשתלים איכותיים שאינם עולים על 300 סמ"ק. דבר חשוב נוסף אותו יש לדעת הוא שניתן לתקן גם מצבים של א-סימטריה באמצעות ניתוח הרמת חזה. זמן ההחלמה הוא כשבוע ימים וניתן לחזור לפעילות באופן הדרגתי כבר ביום הראשון לאחר הניתוח.

עוד בנושא

לסיכום,

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח בו ד"ר שיין לעיתים משלב הגדלה והרמה של החזה, דבר שמאפשר לכל אישה ליהנות מחזה מורם ומרשים אסתטית. ניתוח להרמת שדיים אינו מותיר צלקת כלשהי על פני השד שכן ד"ר שיין מבצע הגדלת חזה (אקסילרית) מבית השחי באמצעות חתך בקפל הנסתר הממוקם שם ולאחר מכן מזריק שומן וזאת על מנת להעניק נפח לשד.

דברים חשובים נוספים אותם יש לדעת אודות ניתוח הרמת חזה הם שהחתך אותו ד"ר אופיר שיין מבצע הוא מזערי, שיש אפשרות של שילוב ניתוח הגדלת חזה באמצעות שתלים איכותיים שמבטחים עמידות והסתברות נמוכה של תופעות לוואי וששיטת הניתוח תמיד תיקבע על פי נתוני השד ומצבה הבריאותי של כל אישה.

בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר