צרו איתי קשר

הצרת היקפים

נשים רבות פונות אלי על מנת שאעזור להן להיפטר מאותם שומנים הנראים לעין במקומות שונים בגופן, שומנים מהם הן לא מצליחות להיפטר באמצעות ירידה במשקל ובאמצעות ספורט. כאן נכנסת לתמונה אותה תכנית מיוחדת אותה אני מתאים לכל מטופלת ומטופלת, תכנית הצרת היקפים. מעוניינים לדעת על מה מדובר? התחילו לקרוא!

התאמה אישית לכל מטופלת

ראשית כל חשוב לי לומר שכל אישה והייחוד שלה ואין אישה שדומה לאחרת. מסיבה זו אני מבצע את הבדיקות המתאימות למצבה של כל אישה, בוחן את רצונותיהן של הנשים המגיעות אלי ומתאים לכל אחת ואחת את תכנית הטיפולים המתאימה לה, תכנית שכוללת את סוג ההרדמה הרצוי, הטכניקה המתאימה, החומרים המתאימים. בנוסף, אני מספק לכל אישה ייעוץ שעיקרו האם כדאי לה לעבור ניתוח משולב או מספר ניתוחים על מנת להגיע לתוצאה הנפלאה של הצרת היקפים בהם היא מעוניינת וכמובן תכנית שמתאימה לתקציב של אותה אישה.

נשים רבות שרזו באופן משמעותי אינן מצליחות להיפטר מאיזורי שומן בחלקים מסויימים בגופן וכן קיימת כמו לא מבוטלת של נשים לאחר היריון אשר מעוניינות לחזור לגיזרה הקודמת שלהן. פעמים רבות נשים אלו מגיעות אלי לאחר שהם ניסו דיאטה קפדנית והתעמלות גופנית סיזיפית וגילו שפתרונות אלו אינם ריאליים לשומנים במקומות מסויימים בגופן. כאן חשוב לי לומר לאותן נשים שיש סוגים שונים של טיפולים שעיקרם הצרת היקפים. חלק מאותם טיפולים אסתטיים הינם טיפולים פולשניים ואילו אחרים אינם פולשניים. נכון להיום הטיפול היעיל ביותר להצרת היקפיים וזה אותו אני מציע הוא שאיבת שומן בבטן.

ניתוח שאיבת שומן להצרת היקפים

ראשית כל, חשוב לציין שניתוח שאיבת שומן הוא פתרון חד פעמי ויעיל לאיזורי שומן מסויימים ולכן אני ממליץ בחום על ניתוח זה. כאן מדובר על ניתוח שבדרך כלל מתבצע בהרדמה מלאה ומטרתו העיקרית היא עיצוב הגוף. חשוב לי לציין שניתוח זה אינו מהווה תחליף לדיאטה, תזונה בריאה ופעילות גופנית קבועה. אם אתן מתלבטות באם לבחור בניתוח או לבחור בכל שיטה אחרת שאינה פולשנית ומבטיחה הצרת היקפים חשוב שתדענה ששיטות לא פולשניות רבות מובילות לתוצאות מינוריות ומחייבות טיפולים חוזרים.

פרוצדורת שאיבת שומן בבטן יכולה להתבצע בהרדמה כללית בחדר ניתוח או בהרדמה מקומית במרפאה. ההחלטה על האפשרות הנכונה ביותר למטופלת תיעשה על ידי ד”ר אופיר שיין וזאת לאחר בדיקת המטופלת וקבלת החלטה לגבי היקף השאיבה הנדרש. השאיבה עצמה מתבצעת במהירות ובדייקנות. ד”ר שיין יקבע חורים קטנטנים בבטנה של המטופלת דרכם הוא יבצע את הפרוצדורה. נכון להיום יש כל מיני טכניקות לשאיבתה והצרת היקפים, כמו למשל על ידי שימוש בלייזר, US, חום ועוד.

הפרוצדורה אינה כואבת ולאחריה ההחלמה יכולה לקחת כמה ימים עד כמה שבועות. חשוב להבין שלא כולן מתאימות לפרוצדורת הצרת היקפים על ידי שאיבת שומן. מבחינת משרד הבריאות ניתן לשאוב עד 5 ליטרים של שומן בחדר ניתוח (בכל פרוצדורה). מלבד איזור הבטן ניתן לשאוב שומן ועל ידי כך להצר היקפים גם בירכיים ומותניים. במידה ולאישה יש גם עודפי עור או עור שאינו גמיש ההמלצה היא לשקול גם ניתוח מתיחת בטן, ירכיים ועוד. בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר