צרו איתי קשר

מה זה פרופילו ומהם יתרונותיו?

פרופילו היא אותה חומצה היאלורונית חדשנית ומהפכנית שמצליחה לבנות את עור הפנים מחדש ולהחליק אותו. בישראל, מנתחים פלסטיים מהשורה הראשונה בישראל, כמו ד"ר אופיר שיין, עושים בו שימוש למטרת הצערת פנים ללא ניתוח.

קצת על פרופילו ויתרונותיו

פרופילו היא פורמולה חדשנית של חומצה היאלורונית המיועדת לטיפולי אנטי אייג'ינג. פורמולה זו זוכה להצלחה רבה משום תוצאותיה הנפלאות שעיקרן הגברת האלסטיות של העור, שיפור רקמת העור ופתרון קמטוטים בעור. תהליכי הפיתוח הקפדניים של הפרופילו, תהליכי הייצור המוקפדים שלו, העובדה שהוא מאושר על ידי משרד הבריאות הישראל והרשות האירופאית ויתרונותיו הרבים הפכו אותו למוצר מועדף על ידי רוב המנתחים הפלסטיים בישראל. חומצת הפרופילו פותחה על ידי חברת IBSA ומכילה קומפלקס של חומצה היאלורונית היברידית טהורה שפועלת במספר מישורים במקביל.

היתרונות המרכזיים של חומצה זו באים לידי ביטוי בכך שמדובר על חומצה טהורה, בטוחה לשימוש ונטולת חומרים כימיים מסוכנים. בחומצה זו אין לידוקאין ואין BDDE. יתרון מרכזי נוסף של חומצת הפרופילו נעוץ בעובדה שמדובר על מוצר שפועל בצורה אפקטיבית על שלושה מישורים במקביל ומוביל לתוצאה נפלאה. חומצה זו מעבה את רקמות העור, משפרת את רמת הנפח בכל אותם איזורים בהם מיישמים אותה, עוזרת בבנייה מואצת של רשת הקולגן והאלסטין ותורמת להגברת הלחות בעור.

פרופילו בעולם הרפואה האסתטית

אחד הטיפולים הנפוצים בעולם הרפואה האסתטית הוא טיפול הצערת העור על ידי הזרקת חומרי מילוי למטרת מילוי קמטים והענקת נפח לפנים. רוב המומחים בתחום מעדיפים לעבוד עם חומצה היאלורונית על פני חומרי מילוי אחרים וזאת משום שחומצה זו קיימת בצורה טבעית בגופו של האדם (במפרקים וברקמות העור והסחוס). נכון להיום יש סוגים שונים של חומצות היאלורוניות כאשר כל חומצה נבדלת מהאחרת ברמת הסמיכות שלה. המוצר פרופילו הוא חומצה היאלורונית חדשה בעלת מבנה מולקולרי היברידי שונה מהחומצות הקיימות. חומצה זו טהורה במאת האחוזים, מוצר שלא היה קיים לפני כן בסדרת החומצות ההיאלורוניות.

פרופילו – יתרונות נוספים

חומר בטוח לשימוש – העובדה שמדובר על חומצה נקייה וטהורה ללא שום מקשרים כימיים מעניקה לה את היתרון הגדול ביותר, הבטיחותת שלה. חומצה זו בטוחה לשימוש ותופעות הלוואי וכן האפשרות לסיבוכים שונים כתוצאה מהזרקתה, מזעריים (וזאת לעומת חומרים אחרים בהם משתמשים למטרת הצערת עור הפנים).

חידוש טבעי של העור – יתרון נוסף המשוייך לפרופילו וזאת בהשוואה אל חומצות היאלורוניות אחרות הוא שחומר זה מצליח לחדש אתת העור באופן טבעי. החומצה מגרה את התאים הפיברו – בלסטיים לייצר קולגן ואלסטין חדשים. כיוון ששני אלו אחראים על גמישותו של העור וכיוון שעור שמזדקן מאבד את שני אלו והופך לדק, מקומט ונטול אותו ברק שאפיין אותו בעבר, הפרופילו מכונה פעמים רבות 'נס' בקרב האוכלוסייה המתבגרת וזאת משום שהוא מעודד את העור להתחדש באופן טבעי, להתעבות ולשפר את הגמישות שלו, דבר שמוביל פעמים רבות לעור חלק ומתוח יותר.

פרוצדורה מהירה ללא פציעות של העור – יתרונות לא פחות חשובים הם שמדובר על טיפול קצר מאוד, הזרקת החומר נעשית ללא דקירותת רבות ולכן העור אינו נפצע וחוזר לקדמותו יום לאחר הטיפול וכמובן העובדה שהתוצאה נראית לעין תוך פרק זמן קצר.

נכון להיום יש אפשרות להזריק פרופילו לאיזור המצח, הפה הלחיים, גב כף היד והצוואר. בחלקים מסויימים של הפנים נדרשות חמש דקירות בלבד ואורך הטיפול הוא חמש דקות בלבד. בכדי לזכות בתוצאה אופטימאלית נדרשים 2-3 טיפולים הנעשים בהפרש של חודש והתוצאה בדרך כלל מחזיקה מעמד עד כשנה לאחר סיום הטיפול הראשון. לאחר מכן יהיה צורך בטיפול משמר. בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר