צרו איתי קשר

ניתוח אף רחב

אם בעבר בעלי אף רחב התבוננו בקנאה באנשים שעברו ניתוח אף, כיום גם הם יכולים לזכות באף בעל מראה אסתטי מוצלח וליהנות מתשבחותיהם של אנשים שהכירו את "גרסת" האף הקודמת שלהם.

אף רחב – הניתוח

ניתוח אף רחב הוא ניתוח בו המנתח הפלסטי משנה את המבנה הקיים והטבעי של האף ובהתאם משתנות גם פרופורציות האף . אף רחב יכול לנבוע מגשר אף רחב, נחיריים רחבים או קצה אף רחב. אחד המאפיינים של בעלי אף רחב הוא עור עבה וגס שעוטף את האף, דבר שמקשה על הגמישות של עיצוב האף בעת הניתוח ומחייב מיומנות גבוהה של המנתח הפלסטי בו בוחרים. בניתוח מסוג זה המנתח יפתח את גב האף/ קצה האף/ הנחיריים או יבצע פתיחה של האף, הקצה שלו ופעמים רבות פתיחה גם של הנחיריים על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. חשוב לדעת שלעיתים לאחר הניתוח תיוותר צלקת ופעמים גם עור עודף. ברוב המקרים העור יתכווץ במהלך הזמן ויתאים את עצמו למבנה החדש של האף. במקרה של הצרת נחיריים תיוותר צלקת נוספת.

מידע על החלמה מניתוח אף

חשיבות בחירת הכירורג הפלסטי

ניתוח אף רחב הוא ניתוח מורכב יותר מניתוחי האף הסטנדרטיים. למעשה, ניתוח מסוג זה מהווה אתגר עבור מנתחים רבים ולכן תמיד חשוב לוודא שבוחרים במנתח בעל ניסיון ספציפי בתחום ניתוחי אף רחב ובעל מוניטין מוצלח בתחום. ד"ר שיין, מנתח בעל קריירה צבאית רבת שנים שעשה את התמחותו במרכז הרפואי אסף הרופא לצד טובי הפלסטיקאים בישראל, זכה בפרס קפלן היוקרתי ועובד גם כחלק מצוות המנתחים של ד"ר קליין, הוא אחד מאותם פלסטיקאים בכירים שמבצעים ניתוחי אף רחב בישראל. ד"ר שיין הינו חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ולצד התמחותו המעשית בניתוחי אף רחבים הוא מעביר הרצאות וכנסים בתחום הכירורגיה הפלסטית לרופאים וצוותים רפואיים.

מידע על ניתוח אף חוזר

התאמה אישית

לכל אדם יש מבנה אף שונה מהאחר ולכן גם תוצאות הניתוח בשני אנשים שונים תהיה שונה. אני תמיד דואג לשוחח עם המטופלים כדי להבין כיצד הם רואים את עצמם אחרי הניתוח, אך יחד עם זאת, אני מוודא שהמראה של האף החדש יתאים לגודל ראשו של המטופל, הפנים שלו, מבנה העצמות שלו וישים דגש על הפרופורציה הנכונה של האף ביחס לחלקי הפנים השונים. יש סוגים שונים של אפים רחבים וטכניקות ניתוח רבות, כאשר הטכניקה תמיד תותאם למבנה הפנים ולסיבה בגינה האף של המטופל רחב (אם משום עור עבה ואם משום מבנה שלד מורחב).

מידע על ניתוח אף לגברים

לסיכום, ניתוח אף רחב נחשב כניתוח מאתגר לטובי הכירורגים הפלסטיים וזאת משום המורכבות שלו. ד"ר שיין בעל מיומנויות גבוהות בתחום וניסיון רב בניתוחי אף רחב ישמח לפגוש אתכם ולהתאים לכם את טכניקת הניתוח המתאימה ביותר. בהצלחה!

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר