תמונות לפני ואחרי של מתיחת פנים (מיניליפט)

נכון, אומרים שהיופי מגיע מבפנים, והחברים שלנו ובני הזוג והמשפחה יאהבו אותנו בכל מצב, אבל התחושה הפנימית היא זו שקובעת איך אנחנו מרגישים לגבי המראה שלנו, ולא לכל אחד או אחת קל עם השינוי הפיזי שמתרחש עם הגיל. מתיחת פנים שמתבצעת כהלכתה מעניקה רענון טבעי וארוך טווח לפנים ובניגוד לחששות הרווחים באוכלוסיה אינה כואבת, אינה יקרה לאורך זמן ואף אטרקטיבית יותר מבחינת מחיר בהתחשב באלטרנטיבות הלא ניתוחיות הדורשות תחזוקה מתמדת. לאחר מתיחת פנים תמיד תראו צעירים לגילכם לא משנה מה משך הזמן שחלף מהניתוח. הצלקות לרוב עדינות ונסתרות מהעין ובעיני זהו אחד הניתוחים המתגמלים ביותר שהמטופלות שלי (וגם המטופלים) מעניקים לעצמם.

חשוב לבחור מנתח פלסטי מקצועי ומנוסה שיבצע את הניתוח שלכם. בעמוד זה תוכלו לראות תמונות לפני ואחרי של מטופלים אשר עברו ניתוח מתיחת פנים ע"י ד"ר שיין.

דר' בלה ורון מאושרת כחודש לאחר מתיחת הפנים שעברה. לאחר שניסתה על עצמה כמעט כל טיפול או מכשור לא ניתוחי בתחום האסתטיקה, דר' ורון בחרה לעבור ניתוח מיניליפט שכלל הידוק של הצוואר וקו הלסת.ראו איזו מלאות נהדרת היא קיבלה באיזור הלחיים. מראה פשוט צעיר ומרהיב. כל זאת זאת ללא גרם שומן עצמי או חומצה היאלורונית, פשוט ניתוח מתיחת פנים במישור תת שרירי משולב שמבוצע כהלכתו.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

איש עסקים שנושק ל 60, ביקש ממני הצערה של איזור קו הלסת, הצוואר והעפעפיים. הדגש היה על שינוי עדין ומרענן וניתן לראות זאת לאורך האיזורים שצויינו. עם טיפול עדין בדיספורט – צידי העיניים יפתחו והקמטים הנקראים רגלי עורב ישתפרו משמעותית. כך גם מנח הגבה הצידית. שימו לב לצלקת העדינה, כמעט בלתי נראית. אין צורך לחשוש מניתוח זה – גם בגברים.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

המטופלת שבתמונה עברה ניתוח מתיחת פנים לצורך שיפור מראה הצוואר והצערת קו הלסת, לאחר שכבר עברה שאיבת שומן צווארית אצל מנתח אחר. חשוב להדגיש שמתיחת פנים שמבוצעת נכון אינה משנה את מראה הפנים ומעניקה מראה טבעי ורענן. שימו לב שלפני הניתוח היא הקפידה ללבוש צווארונים גבוהים ככל הניתן ולאחריו נהנית ממחשוף לבחירתה. כדאי לציין שאופציות לא ניתוחיות ל"הידוק" הצוואר אינן מעניקות את התוצאה הנשלטת והאיכותית שמושגת על ידי ניתוח מתיחת פנים וכדאי לקחת זאת בחשבון לפני ביצוע כל פעולה לא ניתוחית באיזור הסנטר והצוואר.

לפני
אחרי

נורית, בת 60, חפצה בהחלקה ושיפור מראה הקמטים בלחיים שנוצרו כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש במהלך חייה. הקמטים לא נעלמו לאחר ביצוע קילוף ולפיכך עברה מתיחת פנים ששיפרה בצורה ניכרת את מראה הפנים וגם, כמובן את קו הלסת והצוואר. הקמטוטים סביב השפתיים יטופלו בנפרד באמצעות הזרקת סיליקו טיפתית.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

בת 57, לאחר מתיחת פנים משולבת בהזרקת שומן עדינה וניתוח עפעף תחתון. ניתן לראות את השינוי הנהדר בקו הלסת, בצוואר, תוספת נפח עדינה בשפתיים ובגבול העפעף התחתון ושיפור קל של הקמטוטים סביב הפה. המטופלת בחרה שלא לעבור במקביל ניתוח לעיצוב העפעף העליון היות ובוצע לה ניתוח כזה כשלוש שנים קודם לכן אצל מנתח אחר. הוצע לה לבצע גם קילוף עדין באמצעות חומצה טריכלורו-אצטית (TCA).

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

אילנה, בת 54 לאחר מתיחת פנים והסרת עודפי עור מהעפעף העליון. שימו לב כמה התוצאה נראית טבעית ועדינה. מתיחת פנים טובה לא אמורה לשנות את מבנה או מראה הפנים אלא רק ל"הסיר" מאיתנו כמה שנים טובות ולהעניק לנו מראה צעיר יותר ורענן. עיקר הדגש במתיחת פנים (ידוע גם בשם מיניליפט) הינו על שיפור הצוואר, קו הלסת ועצמות הלחיים.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

מתיחת פנים שמעניקה מראה רענן וצעיר יותר היא מתיחת פנים נהדרת. ברגע שיש "סטיגמטה" של מישהי שנותחה וקיבלה מראה של מנותחת פנים הרי שפספסנו את מטרתנו. דוגמא נהדרת להצערת הפנים שמושגת באמצעות ניתוח עפעף עליון ומתיחת פנים מובאת לפניכם.

לפני
אחרי

אבלין, בת 64, מצולמת כשנה לאחר מתיחת פנים והזרקת שומן שעברה. ניתן לראות את השינוי העדין והיפה. אבלין ממשיכה לתחזק את התוצאות על ידי הזרקת בוטולינום טוקסין (דיספורט) אחת למספר חודשים.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

אורלי, בת 55, מצולמת מספר חודשים לאחר ניתוח מתיחת פנים שלוותה בעיצוב העפעף העליון והתחתון. בניתוח זה לא הוספתי שומן עצמי ולאחריו לא הזרקתי חומרי מילוי. כל שבוצע הינו החזרת הרקמות שצנחו למקומן והשגת מראה צעיר, מלא ורענן שאורלי זכרה מצעירותה. שימו לב לשיפור הניכר שמושג לאורך קו הלסת והצוואר, הלחי, וכמובן איזור העיניים.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

מיקי, כיום בת 64, מצולמת סביב גיל 60, אז עברה ניתוח מתיחת פנים והזרקת שומן. ניתן לראות את השיפור הניכר לאורך קו הלסת והצוואר וכן הנפחים היפים שנוספו לאורך עצמות הלחיים. הצלקות כמעט ולא נראות לעין בזכות טכניקה קפדנית, למרות שמיקי היתה מעשנת כבדה לפני ואחרי תקופת ההפסקה מעישון סביב הניתוח.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

גם גברים מבצעים מתיחות פנים. האדון שבתמונה הינו איש עסקים מצליח שחש שמראה פניו אינו הולם את מרצו וחיוניותו. מתיחת פנים שמתבצעת בגברים חשוב שתהיה מדוייקת ותיתן מענה מדוייק לסימני הגיל כמו במקרה זה – רפיון העור הצווארי הניכר וזאת ללא שינוי של תוי הפנים הגבריים או שינוי של קו שיער הפנים. התמונות צולמו לפני וכשנה לאחר הניתוח.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
כתבו לנו / דברו איתנו