צרו איתי קשר

הבלוג של ד״ר שיין - ד"ר אופיר שיין מומחה לכירורגיה פלסטית

הצהרת נגישות

להמשך קריאה >

מילוי קמטים

להמשך קריאה >

מה עושים כשהשדיים עושים צניחה חופשית?

איך מטפלים בקמטים בפנים? כל הפתרונות החדשניים לטיפולי מילוי קמטים בפנים וכל חומרי המילוי המומלצים למילוי איכותי. רוצים לדעת עוד? בואו לקרוא את המאמר!

להמשך קריאה >

ניתוחים פלסטיים: כיצד הם יכולים לשפר את הביטחון העצמי?

ניתוחים פלסטיים לא רק משנים את החיים שלנו מבחינה חיצונית, אלא יכולים בהחלט להשפיע על הביטחון העצמי שלנו. קראו על כך בהרחבה במאמר הבא. 

להמשך קריאה >

רגע לפני ניתוח פלסטי – מה כדאי לשאול את הרופא/ה שלך?

נשים רבות עומדות לפני ביצוע ניתוח פלסטי ויש להן שאלות רבות. חלקן אף לא בטוחות מה חשוב לדעת לפני הניתוח. לכן, במאמר זה נפרט מה כדאי לשאול את הרופא/ה לפני הניתוח.

להמשך קריאה >

ניתוחים פלסטיים לאחר הלידה: כיצד תהני שוב מהגוף שלך?

כיום ניתן לעשות לאחר הלידה ניתוחים פלסטיים אשר יעזרו לכן ליהנות מהגוף שלך שוב כפי שהיה לפני הלידה. במאמר זו תוכלו לקרוא חמישה הליכים כירורגיים שיעזרו לכן. קראו זאת בהרחבה במאמר הבא. 

 

 

להמשך קריאה >

איך מעלימים עיגולים שחורים מתחת לעיניים?

עיגולים שחורים מתחת לעיניים? לד”ר שיין יש המלצות כיצד תוכלי לגרום להם להיעלם! קראו על כך בהרחבה במאמר הבא. 

להמשך קריאה >

סוגי ניתוח אף

מתלבטים לגבי ניתוח אף ורוצים לשמוע עוד? ד”ר שיין, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסטתית, כאן כדי להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על ניתוח אף. המשיכו לקרוא כדי ללמוד מה זה ניתוח אף, אילו סוגים של ניתוח קיימים כיום ומה המחיר של ניתוח כזה?

להמשך קריאה >

Zoom boom: קורונה וטיפולים אסתטיים

בכל התקופה האחרונה של מגיפת הקורונה היו שינויים רבים בחיינו. נגיף הקורונה השפיע על תחומים רבים וביניהם גם תחומי ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים. קראו כאן בהרחבה כיצד.

להמשך קריאה >

ניתוחים פלסטיים: מדוע עדיף בארץ ולא בחו”ל?

מדוע חשוב לבחור מנתח פלסטי בארץ ולא בחו”ל? כי לפעמים הדשא של השכן לא בהכרח ירוק יותר. קראו מאמר זה בהרחבה.

להמשך קריאה >

ניתוח להצמדת אוזניים: כיצד הוא משפיע על הדימוי העצמי?

ניתוח להצמדת אוזניים יכול לשפר במידה רבה את הדימוי העצמי שלנו. מי יכול לעשות את הניתוח? מה כוללים ההכנה והניתוח? כל זאת ועוד בהרחבה במאמר הבא.

להמשך קריאה >

חומצה היאלורונית: באילו אזורים בגוף ניתן להזריק?

האם הזרקת היאלורונית מחליפה מתיחת פנים? מהי מידת השפעתה? באילו מקומות ניתן להזריקה? האם יש תופעות לוואי?  כל זאת ועוד בהרחבה במאמר הבא.

 

להמשך קריאה >

שאיבת שומן ללא ניתוח טובה משאיבה מסורתית?

נשים רבות מסתכלות מידי יום במראה ואינם מרוצות ממה שהן רואות. זה טבעי לרצות להיראות טוב ולצד שילוב של תזונה מאוזנת ופעילות גופנית לעתים נדרש גם שאיבת שומן בירכיים, בבטן או הישבן כדי לצמצם את כמות השומן בגוף.

להמשך קריאה >

החלמה לאחר ניתוח חזה

חולמת על ניתוח הגדלת חזה אבל לא בטוחה לגבי הפרוצדורה ותהליך ההחלמה? נערות ונשים רבות חולמות על ניתוח הגדלת חזה אבל לוקח להן לא מעט זמן להגיע להחלטה משום שהן חוששות מהתהליך ושאלות רבות עולות לגביו. אחד הדברים שהכי מעסיקים את אותן נשים היא תקופת ההחלמה.

להמשך קריאה >

כל מה שרצית לדעת על שתלי סיליקון

אחד האיברים המזוהים ביותר עם גוף האישה הוא החזה. עבור המון נשים, החזה הוא מקור לביטחון, חיבור לנשיות ועוצמה. אל הקליניקה שלי מגיעות נשים שמעוניינות לעבור ניתוח להגדלת חזה, כאשר רובן מעידות כי הן מותשות מהעיסוק הבלתי פוסק בנראות החזה.

 

להמשך קריאה >

החלמה מניתוח מתיחת בטן

החלמה מניתוח מתיחת בטן – פגישת היכרות בקליניקה לפני ניתוח מתיחת בטן, היא פגישה הכרחית. במעמד שכזה, לך יש את האפשרות לשאול אותי את כל השאלות, ולי יש הזדמנות לספק לך את כל התשובות. ניתוח פלסטי מוצלח הוא ניתוח שלא מספק רק תוצאות טובות, אלא ניתוח שאת מודעות מראש לכל שלביו, לרבות תקופת ההחלמה הנדרשת.

להמשך קריאה >

החלמה מניתוח אף

אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בתחום הניתוחים הקוסמטיים בישראל הוא ניתוח אף, ניתוח עליו אמון דר’ שיין, מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית.

להמשך קריאה >

מה זה פרופילו ומהם יתרונותיו?

פרופילו היא אותה חומצה היאלורונית חדשנית ומהפכנית שמצליחה לבנות את עור הפנים מחדש ולהחליק אותו. בישראל, מנתחים פלסטיים מהשורה הראשונה בישראל, כמו ד”ר אופיר שיין, עושים בו שימוש למטרת הצערת פנים ללא ניתוח.

להמשך קריאה >

מהו פיסול פנים?

בשנים האחרונות רבים מעדיפים טיפולי אסתטיקה מהירים ללא הרדמה או תופעות לוואי. טכניקת פיסול פנים עונה על דרישות אלו ומהווה את הבשורה החדשה של עולם האסתטיקה, שכן מדובר על טכניקה של מתיחת פנים ללא ניתוח שמובילה לתוצאה הנפלאה של מראה פנים צעיר וטבעי.

להמשך קריאה >

הנקה לאחר הגדלת חזה

נשים רבות חולקות בפני את התסכול שבהתרוקנות החזה לאחר סיום ההנקה – ואכן, החזה שהיה במיטבו במהלך ההיריון מתרוקן ומעט נופל לאחריו. השינוי המשמעותי שמתרחש בתקופה קצרה כל כך, מלווה בתחושת תסכול ואכזבה שמובילות נשים רבות לחפש פתרון למצב. הפתרון הוא, לרוב, בתור ניתוח הגדלת חזה לצורך מילוי החזה שאיבד מנפחו ולעיתים בדמות הרמה עם שתלים.

להמשך קריאה >

ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה

אחד ממאפייני מציאות החיים המודרנית הוא התיעוד הבלתי פוסק שלה. אחד ממאפייני מציאות החיים המודרנית הוא התיעוד הבלתי פוסק שלה. בכל רגע נתון נוכל למצוא את כל האלמנטים שצריך כדי ליצור תמונה מהחיים – אם מדובר במצלמת הטלפון חכם, חיוך מאוזן לאוזן ורשת חברתית או קבוצת וואטסאפ. אך אם בתמונות היום-יום את יכולה לחיות בשלום עם תוצאה שאינה משביעת רצון, ביום חתונתך פני הדברים שונים לחלוטין. בערב החשוב של חייך הסטנדרט חייב לשאוף לשלמות וחלק גדול מזה שייך ל-איך שאת נראית ומרגישה. אם את עומדת לפני המראה בזמן מדידות השמלה והחיוך שלך אינו שלם משום שמשהו חסר בעיניך, בעיקר באזור החזה, הגעת למקום הנכון. כל מה שצריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה – בשורות הקרובות.

להמשך קריאה >

ניתוח אף רחב

אם בעבר בעלי אף רחב התבוננו בקנאה באנשים שעברו ניתוח אף, כיום גם הם יכולים לזכות באף בעל מראה אסתטי מוצלח וליהנות מתשבחותיהם של אנשים שהכירו את “גרסת” האף הקודמת שלהם.

להמשך קריאה >

ניתוח אף חוזר

לצערי אני רואה לא מעט ניתוחי אף כושלים. לעיתים ניתן לתקן את הליקויים על ידי פיסול אף בחומצה ולעיתים יהיה צורך בניתוח – זה מורכב יותר בצורה משמעותית מניתוח אף רגיל ודורש מיומנות ניתוחית רבה. לעיתים יהיה צורך בסחוס שנוטלים מהאוזן או מצלע.

להמשך קריאה >

ניתוח אף לגברים

ניתוח אף לגברים – להשגת מראה אף מושלם בעל מראה טבעי.. אם עד לפני מספר עשורים קהל היעד העיקרי של ניתוחי אף היו נשים, בשנים האחרונות יותר ויותר גברים מגיעים אל מרפאתי מטרה לעבור ניתוח אף לגברים ולזכות באותה תוצאה אסתטית מושלמת של אף בעל מראה טבעי.

להמשך קריאה >

יתרונות וחסרונות בניתוח הגדלת חזה

מדי שנה אני מוצא את עצמי מסביר על תהליך ניתוח הגדלת חזה למתעניינות רבות המגיעות אל הקליניקה שלי. לכן, מצאתי לנכון לפרט בכתב את היתרונות והחסרונות של ניתוח הגדלת חזה, מידע חשוב עבור כל אישה שמעוניינת בפרוצדורה הכירורגית של הגדלת החזה.

להמשך קריאה >

ניתוח הגדלת חזה בהרדמה מקומית

נשים רבות המגיעות אלי למרפאה למטרת הגדלת חזה מעוניינות לדעת האם ניתן לעבור ניתוח הגדלת חזה בהרדמה מקומית ואם כן מה עדיף? ניתוח בהרדמה כללית או ניתוח בהרדמה מקומית. במאמר זה אסביר קמעה אודות סוגי ההרדמה וחשיבותו  הגדולה של הרופא המרדים.

להמשך קריאה >

האם אפשר לבצע ניתוח חזה ללא צלקות?

רוב הנשים אשר פונות אלי על מנת לקבל מידע ולעבור תהליך של הרמת חזה משתפות אותי בפחדים שלהן. הפחד הראשון הינו הפחד מכאב במהלך ניתוח להרמת שדיים. כאן חשוב לי להרגיע כל אישה שחוששת מכאבים, שכן ההרדמה הכללית נעשית על ידי טובי הרופאים המרדימים. כלומר, אין סיכוי שמא מנותחת תחוש בכאב כלשהו במהלך הניתוח. החשש השני הוא הצלקת.

להמשך קריאה >

הצרת היקפים

נשים רבות פונות אלי על מנת שאעזור להן להיפטר מאותם שומנים הנראים לעין במקומות שונים בגופן, שומנים מהם הן לא מצליחות להיפטר באמצעות ירידה במשקל ובאמצעות ספורט. כאן נכנסת לתמונה אותה תכנית מיוחדת אותה אני מתאים לכל מטופלת ומטופלת, תכנית הצרת היקפים. מעוניינים לדעת על מה מדובר? התחילו לקרוא!

להמשך קריאה >

הקטנת חזה לגבר

אם בעבר הלא רחוק רק נשים התעניינו בניתוח הגדלת חזה או הקטנת חזה, כיום גברים רבים מגיעים אלי על מנת להתייעץ לגבי ניתוחי אף וניתוחי הקטנת חזה לגבר. למעשה, אחד הניתוחים השכיחים בשנים האחרונות הוא ניתוח הגניקומסטיה. במאמר זה אספק לכם מידע אודות ניתוח זה, מיהו קהל היעד ועוד.

להמשך קריאה >

הרמת חזה

אם גם אתן סובלות מחזה נפול וחשות שהדימוי הנשי שלכן נפגם, לא עוד. שכן, כיום יש פתרון פשוט לבעיה, ניתוח הרמת חזה. אם בעבר נשים רבות חששו מהפרוצדורה הפולשנית, הקידמה הרפואית טכנולוגית ושנים של ניסיון הפכה את הניתוחים הפלסטיים לבטוחים ופופולאריים בקרב נשים מכל שכבות האוכלוסייה ומכל רחבי העולם. משום השכיחות ההולכת וגדלה של ניתוחי חזה ומשום הכמות הגדולה של הנשים שמגיעות אלי למטרת ניתוח הרמת חזה, החלטתי לרשום עבורכן המתעניינות את כל אותן נקודות חשובות אודות ניתוחי הרמת שדיים.

להמשך קריאה >

דימוי גוף

דימוי גוף הוא מושג שנשמע לפעמים מאוד כבד ולא תמיד מובן. אם תרצו, במילים פשוטות, מדובר באיך שאנחנו תופסים את עצמנו, ובעיקר מה אנחנו חושבים כשאנחנו מסתכלים על עצמנו במראה, אבל באמת מסתכלים – על כל איבר, בלי שום חוצץ, בלי בגדים.

להמשך קריאה >

נפאל – פלסטיקאי אחד 180 ניתוחים בשבוע

ב-25 באפריל 2015 (יום שבת) רעדה האדמה בנפאל. אנחנו כאן בארץ לא הרגשנו בדבר, אבל אי שם, אנשים היו בין חיים למוות.

להמשך קריאה >

הרמת חזה בלי שתל

החזה של האישה עובר שינויים רבים לאורך השנים, וסימני הגיל ניכרים בו. יש השלכות לתהליכים ההורמונליים כמו הריונות לידות, הנקות והשינויים במשקל הגוף הן בעקבות ההריונות והן בעקבות עליית משקל.

להמשך קריאה >

מהו בוטוקס, כיצד זה עובד, יתרונות וחסרונות

בוטוקס הוא רעלן המיוצר בארה”ב, חיידק חלבון שמיוצר על ידי חיידק שמבצע חסימה של החומר הגורם לגירוי עצבי באזור הסמוך למיקום קבלת הזריקה ובקוטר של 2-1 ס”מ ממנה. לרעלן יש השפעה כבדה על השריר. לאור העובדה שהוא אינו מקבל את הגירוי, הוא מפסיק לזוז ולהתכווץ. ההשפעה של הבוטוקס על השריר נמשכת בין 6-4 חודשים וכשהשפעתו פגה, הוא חוזר לפעול כבעבר.

להמשך קריאה >

חומצה היאלורונית

טיפולים קוסמטיים באמצעות חומצה היאלורונית מתבצעים כל יום במאות מרפאות בכל הארץ. השכיחות של הטיפולים הללו עולה מיום ליום לנוכח העובדה שכולם רוצים להמשיך ולהיראות צעירים אף על פי שהנעורים חלפו מזמן.

להמשך קריאה >

ניתוח הגדלת חזה לנערות

משאת נפשן של נערות רבות היא לבצע ניתוח הגדלת חזה לאור העובדה שיש להן חזה קטן והן מעוניינות בחזה שופע כמו חברותיהן או דמויות אחרות שהן מעריצות. אם גם את צעירה מ 18 ועלתה במוחך המחשבה על ביצוע ניתוח הגדלת חזה לנערות המאמר הזה הוא בשבילך.

להמשך קריאה >

תיקון ניתוח חזה

ניתוחים להגדלת חזה נחשבים לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות וכך גם בישראל. רוב רובם של הניתוחים הללו נועדו להגדיל את נפח השד בעזרת שתלי סיליקון ולעצב את החזה לצורה בה בוחרת המטופלת מבעוד מועד – יש מי שבוחרות לשנות את הגדלים במרוצת הזמן או להוציאם. בכל מקרה, ברוב המקרים, תוצאות הניתוח נשמרות כמו שהן, אך קורה גם ששינויים בגוף ולעיתים בשתלים, מחייבים תיקון ניתוח חזה.
השינויים יכולים להיות בגודל השד – בשניהם או באחד מהם, מה שמשפיע על מיקום הפטמה, כמו גם עלול ליצור הבדל א-סימטרי בין שדיים שנראה לעין ויוצר תחושת אי נוחות אצל האישה.

להמשך קריאה >

האם ניתן לבצע הגדלת חזה בזמן מחזור?

נשים רבות פונות אליי בשאלה האם אני יכול לבצע ניתוח הגדלת חזה בזמן מחזור. התשובה היא, כן. למרות זאת, הכל תלוי בתחושה של האישה בזמן המחזור ולכן תמיד אידיאלי לבצע את הניתוח בימים בהם אישה אינה במחזור.

להמשך קריאה >

היכן ממקמים את השתל בהגדלת חזה?

היכן ממקמים את השתל / מעל או מתחת לשריר בהגדלת חזה?

כמעט בכל יעוץ להגדלת חזה אני נשאל היכן ממקמים את השתל.
האם השתל צריך להיות מעל שריר החזה או מתחתיו?

להמשך קריאה >

מתי צריך להחליף שתלים בחזה?

במסגרת הייעוצים והמענה לפורומים השונים עליהם אני אחראי אני נשאל שוב ושוב את השאלות הבאות:

  • האם יש לשתלים בחזה תאריך תפוגה?
  • מתי הגיע זמן החלפת שתלים בחזה?
להמשך קריאה >

דר’ – מרגישים את השתל מתחת לעור, מה עושים?

בתור מנהל פורומים רפואיים בנושא ניתוחי חזה פונות אלי נשים רבות בשאלות בנוגע למגע ומראה השתלים מתחת לעור לאחר ניתוח הגדלת חזה.

שאלה שנשאלתי לא מזמן חוזרת על עצמה ולכן חשבתי שכדאי להרחיב קצת בנושא.

להמשך קריאה >

מהי המגבלה בשאיבת שומן מהגוף?

כמה שומן ניתן לשאוב מהגוף בניתוח שאיבת שומן?

במסגרת פעילות הייעוץ שאני מעניק בפורומים רפואיים שונים, אני מתבקש לענות על שאלות מסוימות בתדירות גבוהה. אחת השאלות הנפוצות היא “מהי המגבלה של כמות השומן שניתן לשאוב מהגוף?” מאחר והתשובה לשאלה זו מעניינת רבים, החלטתי להרחיב במעט בנושא במאמר זה.

להמשך קריאה >

בטן נפוחה אחרי לידה – יש טיפול?

נשאלתי לאחרונה שאלה מעניינת במיוחד, איך ניתן לטפל בבטן נפוחה מספר חודשים אחרי לידה? מאחר וזו שאלה אינדיבידואלית, התשובה על שאלה זו משתנה מאשה לאשה.

דרכי טיפול בבטן נפוחה אחרי לידה:

להמשך קריאה >

איך מרגיש קרע בשתל סיליקון בחזה?

נשים אשר ביצעו ניתוח הגדלת חזה לפני שנים רבות נוטות לחשוש מהאפשרות שעם הזמן יוצר קרע בשתל. חשש זה מוצדק במידה מסוימת אך קיימות דרכים מבוססות לזהות מקרי קרע בשתלים ועל כך ארצה לשתף אתכם במאמר זה.

להמשך קריאה >

הגדלת חזה לנשים רזות – האם בעייתי?

נשים רבות שואפות להיות רזות ויפות כמו דוגמניות. אך, ישנם נשים רזות שמבנה גופן רזה ושטוח והן חשות חוסר שביעות רצון ממראה גופן. אחת השאלות הנפוצות שאני שומע הנו “האם גם אישה רזה מאוד יכולה לבצע ניתוח הגדלת חזה?

להמשך קריאה >

הוצאת שתלים מהחזה יחד עם enblok – אפשרי?

הוצאת שתלים מהחזה יחד עם הקופסית שסביבם –
enblock capsulectomy

בעשור האחרון, מספר הנשים שעוברות ניתוח הגדלת חזה נמצא בגידול מהיר ומתמשך. אך, במקביל למספר הגדלות החזה, ישנה מגמה שנהית נפוצה יותר ויותר של נשים שעברו הגדלת חזה בעבר ובוחרות להוציא את השתלים מגופן.

להמשך קריאה >

האם יש סיכון ל-ALCL בשתלי חזה?

לאחרונה נשאלתי שאלה שהעניקה לי הזדמנות לפרט בכתב את אחד הנושאים הלוהטים ביותר לאחרונה סביב שתלי סיליקון בחזה. ודאי שמעתן את המילה ALCL או תסמונת ASIA והסרת שתלים עם וללא הקופסית.

להמשך קריאה >

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח חזה?

מהו הגיל בו ניתן לעשות ניתוחי חזה?

בעשורים האחרונים, יותר ויותר נשים עוברות ניתוחי חזה ובגילאים הולכים ויורדים. ישנן הרוצות לבצע שינוי אסתטי ולהרגיש טוב יותר עם עצמן וטוב יותר עם הנשיות שלהן ולכן עוברות ניתוח להגדלת חזה או ניתוח להרמת חזה. לעומתן, ישנן נשים העוברות ניתוח להקטנת חזה מכיוון שהוא מקשה על חיי היומיום שלהן. 

להמשך קריאה >

היריון והנקה לאחר ניתוח להגדלת חזה

הריון והנקה לאחר ניתוח להגדלת חזה

נשים רבות שעברו ניתוח להגדלת חזה מעוניינות בשלב מאוחר יותר להיכנס להיריון ופונות אלי עם שאלות הקשורות בנושא. השאלות היו מגוונות ועסקו באפשרות שהחזה ישתנה לאחר ההיריון ובמהלכו ולצד זה הן עסקו פעמים רבות בנושא ההנקה עצמה. 

להמשך קריאה >

הסרה מהמדף של שתלי סיליקון מתוצרת חברת אלרגן

מנהל התרופות האמריקאי הודיע לחברת הענק לדאוג לכך ששתלי הסיליקון מתוצרתה יוצאו מהשוק. רוצות לדעת עוד על כך והאם החדשות הללו משפיעות על המנותחות בישראל? קיראו מאמר זה.

להמשך קריאה >

תיקון אסמיטריה בחזה

השדיים מהוות את סמל הסקסיות והנשיות. כמעט לכל נערה או אישה יש משמעות וחשיבות לצורה ולגודל של החזה שלה אשר משפיע על הביטחון והדימוי העצמי. לצד ניתוחים כמו הגדלה והקטנה של החזה, קיימות פרוצדורות רפואיות נוספות בתחום זה. 

להמשך קריאה >

ניתוח עפעפיים עליונים

העיניים שלנו הן מעין מפתח המוביל ישירות אל הלב. המראה שלהן משפיע ללא כל ספק על הדימוי הפנימי ודרכן ניתן לזהות כמעט את כל הרגשות. ככל שהשנים עוברות, אזור העיניים הוא האזור הראשון אשר מסגיר מעט את הגיל שלנו או אפילו את מה שעברנו במהלך החיים שלנו. 

להמשך קריאה >

ניתוח עפעפיים תחתונים

עם הגיל, יש מספר שינויים שיכולים להפריע לנו בעפעפיים ולפעמים דורשים ניתוח עפעפיים תחתונים. השינוי הראשון הוא מה שמכונה היווצרות ”שקיות“. מדובר בבלט של השומן אשר עוטף את העין. שומן זה משמש כבולם זעזועים אשר שומר על העיניים שלנו ומגן עליהן מארובת העין שסביבן.  בצעירותנו, השומן הזה מוחזק במקומו על “קיר” עדין הקרוי ספטום, שנחלש עם הזמן ומקבל “בטן”. לעיתים רחוקות גם לנשים וגברים צעירים יחסית יש “שקיות” מתחת לעיניים. במצב זה ה”קיר” שלהם חלש באופן טבעי או שיש ריבוי של שומן סביב העין. השינוי השני הוא היווצרות של מעין שקע הממוקם ממש מתחת ל“שקית“ ומכונה מרזב הדמעות.

להמשך קריאה >

הכר את המומחה: כירורגיה פלסטית

כבני אדם חשוב לנו להיראות במיטבנו וזה לאו דווקא קשור ליופי. לפעמים, מספיקה פרוצדורה רפואית אחת כמו ניתוח אף או הגדלת חזה שתעשה את כל ההבדל. למעשה, כירורגיה פלסטית אסתטית היא אמצעי שמאפשר לנו לחזק את הביטחון והדימוי העצמי שלנו במקומות שבהם אנו חשים חולשה או מחסור ביטחון. הרי לכולנו חשוב להשלים את עצמנו, להיות שלמים עם עצמנו וכירורגיה פלסטית מהווה נדבך נוסף בדרך לשם. הכר את המומחה: כירורגיה פלסטית. 

להמשך קריאה >

שאיבת שומן מהזרועות

רבים מאיתנו חולמים על מראה גוף חטוב ואסתטי. העניין הוא שיש אזורים בגוף שבהם השומן עקשן עד מאוד ואין אנו מצליחים להיפטר ממנו בדרכים מקובלות כמו פעילות גופנית ושמירה על תפריט תזונה מאוזן ודל קלוריות. אחד האזורים היותר בעייתיים עבור נשים וגברים כאחד הוא אזור הזרועות. חשוב להבין שמצבורי השומן הללו קיימים כתוצאה מפיזור של תאי השומן בגוף על רקע גנטי ולאו דווקא קשורים למה שאנחנו אוכלים או לא אוכלים.

להמשך קריאה >

הגדלת חזה בשומן עצמי

נשים שמעוניינות לשנות, לעצב ולהגדיל את החזה שלהן, אך אינן מעוניינות בשתל סיליקון, יכולות לשקול טכניקה חדשנית יחסית הנקראת הגדלת חזה בשומן עצמי. מדובר בטכניקה שבה אני עושה שימוש בשומן שלך. השומן נמצא בשפע והוא מצוין למטרה הזו בשל העובדה שהוא רך, טבעי, קל להוציא אותו, פשוט להזריקו וניתן לחזור על הפעולה שוב ושוב. השומן העצמי גם מאפשר לנו שימוש בצורה מבוקרת כמו למשל לשנות מיקום אחד בחזה בקוטב העליון או התחתון או לכסות נראות תת עורית של שתלים באיזור המחשוף.

להמשך קריאה >

שאיבת שומן בבטן לנשים

לקראת שנות ה-80 של המאה הקודמת הומצאה טכניקה ייחודית המאפשרת לבצע שאיבת שומן. מדובר בהליך כירורגי מצוין ומוצלח שמשרת אותנו במגוון רחב של מקרים. במקרים מסוימים שאיבת שומן משמשת אותנו ממש כמו כל כלי אחר בתחום הניתוחים הפלסטיים  אבל הרבה פעמים מדובר בפעולה נפרדת ועצמאית, בעיקר כאשר קיים עודף של שומן באזור הבטן. 

להמשך קריאה >

שתל בסנטר לעיצוב סנטר נסוג

הסנטר וקו הלסת משפיעים בצורה ניכרת על ההרמוניה במבנה הפנים כולו. קו הסנטר מהווה חלק מקווי מתאר הפנים והוא הבסיס לפרופיל ולמסגרת הפנים שלנו. המיקום האנטומי של הסנטר הוא בצורה אנכית, ממש מתחת לגשר האף. למעשה, הפרופיל והזווית של הסנטר מהווים פרמטר מרכזי  והמיקום של הסנטר בפנים משפיע על עד כמה אנו נראים מבוגרים או צעירים, חזקים ונוכחים או מדלדלים וביישנים. מדובר בנושא שמטריד המון אנשים, נשים וגברים כאחד. 

להמשך קריאה >

החלמה מניתוח הגדלת חזה

חולמת על ניתוח הגדלת חזה אבל לא בטוחה לגבי הפרוצדורה ותהליך ההחלמה? נערות ונשים רבות חולמות על ניתוח הגדלת חזה אבל לוקח להן לא מעט זמן להגיע להחלטה משום שהן חוששות מהתהליך ושאלות רבות עולות לגביו. אחד הדברים שהכי מעסיקים את אותן נשים היא תקופת ההחלמה.

להמשך קריאה >

שאיבת שומן מהירכיים

שאיבת שומן מהירכיים היא פעולה שעוזרת לנו לעצב את הירכיים שלנו מחדש. נשים רבות מתבלבלות ובטוחות ששאיבת שומן מייעלת או מחליפה את תהליך ההרזיה והירידה במשקל, אבל רק לעיתים רחוקות כך הוא הדבר.

להמשך קריאה >

פיסול אף ללא ניתוח

האף הוא איבר שמגדיר אותנו ואת מי שאנחנו. המיקום שלו לא מאפשר לנו להתעלם ממנו בשום צורה והוא הדבר הראשון שאנחנו רואים כשאנחנו מקיימים שיחה עם מישהו. למעשה, אחוז גבוה מהאנשים לא מרוצים ממראה האף שלהם בייחוד כיום בעידן הסלפי. 

להמשך קריאה >

סיכונים וסיכויים בניתוח הקטנת חזה

בפוסט הבא בחרתי לתאר את הסיכונים והסיכויים השכיחים בניתוח הקטנת חזה אבל לפני כן, מדוע בכלל נשים ונערות רבות כל כך בוחרות לעבור מלכתחילה פרוצדורה רפואית כירורגית שיש בה גם סיכונים? 

להמשך קריאה >

הוצאת שתלי סיליקון: כל מה שרציתן לדעת!

בשנתיים האחרונות פונות אליי לא מעט נשים, שעברו ניתוחי חזה עם שתלי סיליקון, בבקשה להוציא את שתלי הסיליקון מהחזה שלהן. מגוון הסיבות לבקשותיהן הוא רב ובעיקרו רפואי אך היות ולכל אישה יש זכות מלאה על גופה, אני מאמין שבמידה והיא מעוניינת בכך, היא מוזמנת להוציא את השתלים מגופה גם ללא סיבה רפואית.

לפיכך, במאמר זה אסביר בצורה מעט יותר מפורטת אודות ניתוח הוצאת שתלי סיליקון.

להמשך קריאה >

בוטוקס במצח: כל מה שחשוב לדעת

אחת הדרכים הטובות ביותר כיום להסרת קמטים במצח ובין הגבות הינו טיפול בוטוקס. הבוטוקס לא רק מסיר את הקמטים, אלא גם מעכב היווצרות קמטים נוספים לאחר הטיפול. באופן מעשי, הבוטוקס יכול למנוע את העמקת הקמטים אך גם לשוות מראה סקסי צעיר ורענן לפנים שלך. לאור כך שטיפול זה מאוד נפוץ כיום, מופנות אליי שאלות רבות ולכן, במאמר זה אענה בהרחבה על השאלות הנפוצות ביותר ואנסה להביא בפניכן כמה שיותר מידע אודות הזרקת בוטוקס במצח.

להמשך קריאה >

מלאניה טראמפ וניתוחים פלסטיים

מלאניה טראמפ היא אישה יפיפיה. כיום בגיל 46 כשמאחוריה קריירת דוגמנות ענפה ובהיותה הגברת הראשונה של ארצות הברית היא דואגת להקפיד להיות זוהרת ומושלמת בצורה התואמת ככל הניתן את גילה.

להמשך קריאה >

תיקון א-סימטריה בחזה: האם זו בעיה נפוצה ומדוע כדאי לתקן?

להמשך קריאה >

איך בוחרים את גודל (נפח) השתל לפני ניתוח הגדלת חזה?

המיתוס בלתי נגמר של גודל השתל מטריד אתכן וגם אותי. כמה פעמים שמעתי את המשפט אני רוצה 350 סמ”ק כמו חברה שלי / אמא שלי / מחקי את המיותר. במאמר הזה אנסה לחדד אתכן את הנושא ובסופו אשתדל ממש שתדעו איך אנחנו קובעים את נפח השתל לפני הגדלת חזה.

להמשך קריאה >

ניתוחי חזה: האם יש צלקות לאחר הניתוח?

שאלה שנשאלתי לא מזמן ואני מזהה אותה כשאלה חוזרת, שארצה לענות עליה היום – “זמן רב שאני רוצה לבצע ניתוח חזה אך אני חוששת מהצלקות שיכולות להיות לאחר הניתוח. באמת יש צלקות לאחר הניתוח? אני צריכה לדאוג בקשר לזה?”

להמשך קריאה >

הזרקת בוטוקס – (כמעט) כל מה שיש לדעת

בכל פעם שאתן מחייכות, צוחקות, כועסות או מוטרדות או חושבות, אתן מכווצות את שרירי הפנים שלכן שתפקידם להביע כלפי חוץ את אותם רגשות. ככל שהזמן עובר, התכווצויות אלו מייצרות תלמים קבועים וקמטים עמוקים בעור, במיוחד סביב העיניים והפה, בין הגבות, ועל המצח

להמשך קריאה >

ההבדלים בין ניתוח אף לפיסול אף ללא ניתוח

להמשך קריאה >

ניתוח הצמדת אוזניים: 7 דברים שצריך לדעת

ניתוח להצמדת אוזניים תופס תאוצה בשנים האחרונות ויותר ויותר נשים, גברים ובני נוער פונים אלי ומתעניינים בו. ניתוח הצמדת אוזניים הינו ניתוח קוסמטי אשר מטרתו היא לטפל באוזניים בולטות במבוגרים, בני נוער וילדים. קראו מאמר זה אם ברצונכם לדעת את המידע שאני מאמין שהוא

להמשך קריאה >

הזרקת שומן לחזה

אחד החידושים המבטיחים ביותר בשנים האחרונות בתחום הכירורגיה הפלסטית הינו תחום הזרקת השומן העצמי. הפעולות הראשונות בתחום זה התבצעו כבר בתחילת שנות התשעים, אך רק באמצע העשור הראשון של המאה ה 21 הפכה הטכניקה ליעילה ובטוחה מספיק על מנת

להמשך קריאה >

תיקון של תוצאת ניתוח אף

להמשך קריאה >

ניתוח חזה משלים, חוזר או ניתוח החלפת שתלים – מה זה בעצם אומר??

ניתוחי חזה הינם נחלת הכלל כבר מעל שני עשורים. נשים רבות שעברו ניתוח חזה עם שתלים (הגדלה או הרמת חזה) לפני כעשור או שניים נדרשות לסוגיה – מתי הוא הזמן הנכון בשבילי להחליף את השתלים? לניתוח זה אנחנו קוראים ניתוח החלפת שתלים. במידה ועם הזמן השתנה

להמשך קריאה >

איך מתבצע ניתוח הצמדת אוזניים?

להמשך קריאה >

אסימטריה בחזה: האם הבעיה נפוצה ומתי חייבים לתקן זאת?

החזה הנשי הינו סמל לנשיות ולסקסיות והמראה שלו משפיע ישירות על הביטחון והדימוי העצמי של האישה. לכן, כמעט כל אישה ונערה מתעסקות בצורה, בגודל ובמראה של החזה שלהן. כיום, במידה ואישה לא מרוצה ממראה החזה שלה והיא מעוניינת לשנות אותו היא יכולה לפנות לניתוח

להמשך קריאה >

כמה זמן מחזיקות התוצאות של מתיחת פנים?

להמשך קריאה >

איך בוחרים מומחה בכירורגיה פלסטית?

בשונה מניתוחים שאינם פלסטים שהינם תוצר של נסיבות רפואיות, הניתוח הפלסטי האסתטי הוא בחירה. המטרה, כמובן, היא לשפר את נראותם של אזורים שונים בגוף, וכתוצאה מכך גם להרגיש נינוחים, בטוחים ואטרקטיבים. אני מאמין כי בחירת המומחה לכירורגיה פלסטית, היא השלב הקריטי

להמשך קריאה >

ניתוח עפעפיים תחתונים: המידע שכולכם רציתם לדעת

רבים אומרים כי העיניים הן הראי של הנשמה, אך עם הזמן אנו מזדקנים וגם העיניים מתחילות להשתנות. אם לדייק, נכון יותר לומר שהעפעפיים שלנו משתנים וישנם שינויים שיכולים להפריע לנו. חשוב לציין כי ברוב הפעמים ניתן לבצע ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים על מנת “לתקן” את השינוי שנגרם ולהחזיר את המצב

להמשך קריאה >

צלקות אחרי ניתוח פלסטי – כל האמת

כל ניתוח פלסטי מערב צלקות. זוהי עובדה ידועה ואין להתווכח עליה. כל אמירה על ניתוח “ללא צלקות” הינה אמירה מטעה. בדרך כלל, אנחנו כפלסטיקאים מחביאים היטב את הצלקות במקומות נסתרים ולפיכך הניתוח הוא “ללא צלקות”. בבלוג הזה אספר את מה שחשוב לכן לדעת על הצלקות שמערבות ניתוח פלסטי.

להמשך קריאה >

איך מתבצעת שאיבת שומן?

שאיבת שומן הינה הניתוח השלישי בשכיחותו בישראל לשנת 2019. נשים וגברים, צעירים ומבוגרים כולם ניגשים לבצע את הניתוח הנהדר הזה. הרבה פונים אלי ומסתקרנים לגבי אופן ביצוע הניתוח ולכן החלטתי לעשות לכם סדר. שאיבת שומן הינה פעולה ניתוחית שיכולה להעשות במרפאה או בחדר ניתוח.

להמשך קריאה >

מאילו איזורים בגוף ניתן לשאוב שומן??

בלוג מדליק למדי כי אם תקראו אותו עד הסוף תבינו שבעצם אין איזור בגוף שלא ניתן לשאוב ממנו שומן…. שאיבת שומן מתבצעת בהרדמה מקומית או כללית, במרפאה או בחדר הניתוח. זהו ניתוח מעצב שמבוצע בדרך כלל על ידי מומחה בכירורגיה פלסטית. במידה והמועמד או המועמדת יציבים במשקלם אפשר לשאוב

להמשך קריאה >

מהם הסיכונים בניתוח עפעפיים?

ניתוח עפעפיים הוא אחד הניתוחים האהובים עלי. היכולת לשנות את נראות האדם שמולך היא פשוט נהדרת והסיפוק שהמנותחים והמנותחות מפיקים מתוצאה מעולה הוא אדיר. גברים ונשים, צעירים ומבוגרים כולם יכולים להנות מניתוח עפעפיים אם יש להם אינדיקציה לכך. אינדקיצה הכוונה – אם יש

להמשך קריאה >

החלמה מניתוח הצמדת אוזניים

אם בחרתם לקרוא את הבלוג הזה, כנראה שאתם מתעניינים בניתוח הצמדת אוזניים לכם או ליקרים לכם. היות וניתוח להצמדת אוזניים הוא ניתוח שכיח יחסית אצלי במרפאה כתבתי עליו כבר מספר בלוגים. מידע כללי לגבי הניתוח תוכלו למצוא בבלוג הזה. במאמר הזה אתרכז בהחלמה מהניתוח.

להמשך קריאה >

הכנות לניתוח פלסטי

להמשך קריאה >