תיקון א-סימטריה בחזה

א-סימטריה בחזה שכיחה אצל רוב הנשים וקיימים הבדלים בצורת השדיים, נפחם, מיקום הפטמות, גודל וצורת העטרות ועוד. ישנן נשים שחוות א-סימטריה משמעותית בחזה והדבר עלול לגרום להם להעדר בטחון עצמי, מורכבות למצוא בגדים והחשש מאינטימיות. אם גם את מרגישה כך, זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ ובדיקה אצל ד"ר שיין – מנתח פלסטי.

על הניתוח

תיקון א-סימטריה של השדיים מחייב התערבות ניתוחית אותה ביצע ד"ר שיין במיומנות מקצועית עשרות פעמים. חשוב לציין כי במצבים המורכבים יותר של א-סימטריה בחזה, קשה להגיע לסימטריה מושלמת אך יחד עם זאת, מידת השיפור כל-כך משמעותית , כך שרוב המטופלות שבעות רצון מהשינוי.


במצבים בהם צורת השד בעייתית, כמו במצבי "שד צינורי" (טוברוטי / טובולרי) בו קוטבו התחתון של השד אינו מפותח דיו, נדרשות פעולות נוספות לעיצוב השד כגון פריסת קוטבו התחתון.

ניתוחים לתיקון א-סימטריה של השדיים דורשים מהמנתח הפלסטי את מידת היצירתיות הגדולה ביותר בהשוואה ליתר ניתוחי השד האסתטיים. ולכן תמונה אחת טובה מאלף מילים ואני ממליץ לך להכנס לתמונות של לפני ואחרי

מתי כדאי לך לשקול תיקון אסימטריה בחזה?

כאשר את לא מרגישה טוב עם החזה שלך ותחושת הנשיות שלך נפגמת, או אם את מתקשה בבחירת חזייה ובגדים. במקרים קיצוניים חלוקת המשקל הבלתי שווה יכולה להשפיע על עמוד השדרה ולגרום לכאבי גב.

איך יודעים איזה סוג ניתוח עליי לעבור?

סוג הניתוח תלוי במצב הבסיסי של השדיים, ברצונה של המטופלת וביכולת לענות על ציפיותיה. על-פי-רוב מדובר בשילוב של ניתוחי השדיים השכיחים: הגדלת חזה, הרמת חזה והקטנת חזה, כך שלבסוף תתקבל תוצאה הקרובה ביותר למצב של סימטריה.

איך מתבצע ניתוח תיקון א-סימטריה בחזה?

ניתוח לתיקון א-סימטריה בחזה הינו אחד הניתוחים המאתגרים ביותר לביצוע. לרוב ניתוח זה משלב את כל ארגז הכלים העומד לרשותו של המנתח הפלסטי – טכניקות שונות של הרמה או הקטנה של החזה, טכניקות שונות של הגדלת החזה לעיתים אפילו שילוב בין שתלים לשומן עצמי ויכולת תכנון לטווח ארוך, שתביא בחשבון את השינויים שיעבור החזה לאחר הניתוח.

האם ניתוח תיקון א-סימטריה בחזה כולל הגדלה באמצעות שתלים או הקטנת החזה?

כאמור בתשובה הקודמת, ניתוח לתיקון א-סימטריה בחזה הינו אחד הניתוחים המאתגרים ביותר לביצוע. לרוב ניתוח זה משלב את כל ארגז הכלים העומד לרשותו של המנתח הפלסטי – טכניקות שונות של הרמה או הקטנה של החזה, טכניקות שונות של הגדלת החזה לעיתים אפילו שילוב בין שתלים לשומן עצמי ויכולת תכנון לטווח ארוך, שתביא בחשבון את השינויים שיעבור החזה לאחר הניתוח.

באילו מקרים נרצה לבצע ניתוח תיקון א-סימטריה בחזה?

ניתן לשקול ביצוע ניתוח לתיקון א-סימטריה בחזה בכל מקרה שבו הא-סימטריה מפריעה לך ביומיום, בלבוש או באינטימיות.

האם ישנן צלקות לאחר ניתוח תיקון א-סימטריה בחזה?

הצלקות בניתוח לתיקון א-סימטריה בחזה תלויות בטכניקה אותה בחרנו לטובת הניתוח. אם ביצענו הזרקת שומן בלבד אזי אין צלקות למעט צלקות של 3 עד 5 מ"מ באיזורים מהם שאבנו את השומן. אם בחרנו להגדיל את החזה עם שתלי סיליקון ללא הרמה או הקטנה הרי שאז תהיה צלקת של 3 עד 4 ס"מ באיזור שדרכו הכנסנו את השתל, בדרך כלל בקפל התת שדי או בגבול העטרה. אם בחרנו לבצע הרמה או הקטנה של החזה – הצלקות יהיו צלקות הרלוונטיות לניתוח זה – סביב העטרה ולאורך השד.

 

האם השד עובר עיצוב מחדש בניתוח תיקון א-סימטריה בחזה?

בדרך כלל כן.

האם הבדל בגודל הפטמות נחשב לא-סימטריה בחזה?

הבדלים מסוימים בגודל הפטמות והעטרות הינם טבעיים ומופיעים אצל כל אישה ולמעט במקרי קיצון אינם נחשבים לא-סימטריה.

האם ניתן להניק לאחר ניתוח תיקון א-סימטריה בחזה?

רוב המנותחות שעברו ניתוח לתיקון א-סימטריה בחזה יוכלו להניק.

מהו שד טובולרי?

שד טובולרי הינו שד שלא התפתח כשורה והוא נראה כמו חרוט או כמו צינור כשהעטרות בקצהו בדרך כלל גדולות מאוד ביחס לשאר השד. זהוי תופעה מולדת (גנטית) שניתן לתקנה באמצעות ניתוח. קיימות רמות שונות של חומרה של התופעה. בתמונה ניתן לראות את שד ימין ברמת החומרה השלישית מתוך ארבע ושד שמאל בדרגה שנייה. בגלריית התמונות תוכלו לראות את תוצאת הניתוח המתקן שבוצע למטופלת זו.

האם ניתן לתקן אסימטריה של השדיים ללא שתלים?

אפשר בהחלט לתקן אסימטריה בחזה ללא שתלים. בדרך כלל נשתמש בשומן עצמי ובטכניקות שונות של הרמה.

כתבו לנו / דברו איתנו