צרו איתי קשר

פיסול אף ללא ניתוח

האף הוא איבר שמגדיר אותנו ואת מי שאנחנו. המיקום שלו לא מאפשר לנו להתעלם ממנו בשום צורה והוא הדבר הראשון שאנחנו רואים כשאנחנו מקיימים שיחה עם מישהו. למעשה, אחוז גבוה מהאנשים לא מרוצים ממראה האף שלהם בייחוד כיום בעידן הסלפי. 

לא כולם מעוניינים לצאת למסע לשינוי מראה האף באמצעות ניתוח אף. חלק פוחדים מהתהליך ואחרים פוחדים מהתוצאות שברוב המקרים הינן בלתי הפיכות. אחרים מוטרדים מהעלות הגבוהה יחסית של ניתוח אף. בתור מומחה לכירורגיה פלסטית המיומן בעיצוב מראה האף באמצעות ניתוח חשוב לי להציע למטופלים ולמטופלות שלי גם אלטרנטיבה לא ניתוחית המאפשרת להגיע לתוצאות מצוינות באמצעות פרודצורה מרפאתית קצרה הקרויה פיסול אף ללא ניתוח. חשוב לי לציין שלמרות שלי כרופא יש שליטה גבוהה ברמת הדיוק של פיסול אף, לא כל אחד מתאים לפעולה זו ורק אחרי בדיקה נוכל לדעת האם את או אתה מתאימים לכך.

פיסול אף ללא ניתוח למי זה מתאים?

התהליך מיועד לשיפור גבנון, נפילה של האף, עקמומיות ואסימטריה. בעזרת ההזרקות ניתן לדייק ולהגיע לתוצאות נהדרות. בשונה מניתוח, הפיסול או העיצוב של האף לא מצמצם את המימדים שלו, אלא מטשטש את הפגמים ומאפשר לי להוסיף נפח באזור שחסר בו נפח. לכן, הפרוצדורה לא מתאימה למטופלים שיש להם אף רחב או ארוך מאוד. 

איך זה מתבצע?

ובכן, בשלב הראשון מגיעים לייעוץ אצלי במרפאה ואז ניתן ביחד לבחון את ההתכנות של פיסול האף לאור הציפיות ולהתייחס למצב הגופני האמיתי של המטופל או המטופלת. במידה ואכן נמצאה התאמה לטיפול, בשלב השני מצטלמים, חותמים על טפסי הסכמה להזרקה ומתחילים. הפיסול נעשה בעזרת שימוש בחומרי מילוי לאף כאשר ב-99% מהמקרים אני עושה שימוש בחומצה היאלורונית. בשאר המקרים ניתן להזריק חומרי מילוי קבועים כמו סיליקון או שומן עצמי. התהליך נמשך בין 5-15 דק. ההרדמה היא מקומית ולפעמים מורחים משחה מאלחשת שמצמצמת את הסיכוי לדימום. אחת למספר חודשים עד שנה נהוג לתחזק את המילוי ולבצע טיפול נוסף

חומצה היאלורונית היא חומר שקיים באופן טבעי בגוף שלנו ומפיקים אותו במעבדה מיוחדת. כל מזרק מגיע סטרילי וארוז בנפרד בכמות של 1 מל. בעזרת חומצה היאלרונית ובעזרת חומרים נוספים ניתן להשיג הרמה של האף, להעלים גבנון ואף לעצב את האף וכך להתגבר על המבנה הבעייתי או על מה שמפריע למטופל כאשר הוא מסתכל על עצמו. מדובר בפעולה המתבצעת באופן נקודתי. אני אוהב להשתמש בחומצה היאלורונית מתוצרת ג'ובידרם אבל גם סטילאז', אליאקסין, רבנס נמצאים באמתחתי.

לאחר ההזרקה צפויים כאבים קלים בלבד ואדמויות קלה שצפויות לחלוף מהר יחסית

פיסול האף ללא ניתוח יתרונות

  • זמן תהליך קצר ומהיר, אפשר להחליט כאן ועכשיו.
  • תוצאות אין צורך בהמתנה, הסרה של תפרים או תחבושות. את התוצאות רואים מיד לאחר התהליך. בנוסף, יש דרך חזרה והתוצאה איננה בלתי הפיכה
  • בטווח הקצר מדובר באופציה זולה בהרבה מניתוח. בטווח הארוך – יקרה הרבה יותר.
  • סיכון מכיון ולא מדובר בהליך כירורגי, רמת הסיכון נמוכה מאוד
  • החלמה כמעט ואין כאבים. בשונה מניתוח לאחריו שמים גבס, בפיסול אין גבס ואם יש שטפי דם, ניתן לטשטש אותם בעזרת מייקאפ. ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בסיום הטיפול

מעוניין/ת לשמוע עוד מידע על פיסול אף ללא ניתוח? בפגישה ייעוץ קצרה הצוות שלי ואני נשמח להסביר לך על התהליך באופן מדויק.

שלכם, דר' שיין – מומחה בכירורגיה פלסטית.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר