צרו איתי קשר

ניתוח אף לגברים

אם עד לפני מספר עשורים קהל היעד העיקרי של ניתוחי אף היו נשים, בשנים האחרונות יותר ויותר גברים מגיעים אל מרפאתי מטרה לעבור ניתוח אף ולזכות באותה תוצאה אסתטית מושלמת של אף בעל מראה טבעי.

האף הגברי הישראלי

האף הוא אחד האיברים החשובים והמרכזיים בפנים ולכן לא ניתן להתעלם ממנו, לטובה או לרעה. כיוון שגברים ישראלים הם לעיתים בעלי אף נשרי וגדול, דבר שזכה בעבר לכינוי “האף היהודי”, וכיוון שעם הזמן ועם שינויים במוסכמות החברתיות המראה החיצוני הפך לחשוב מאוד גם עבור גברים (נקרא לזה התקופה המטרוסקסואלית), ורוב הגברים הישראלים יישרו קו עם הלוק הגברי בינלאומי ומטפחים את המראה שלהם יותר מאי פעם, גברים רבים מגיעים אל המרפאה שלי במטרה לעבור ניתוח אף לגברים ו”לתקן” את האף ולזכות באותה תוצאה פרופורציונאלית טבעית עליה הם תמיד חלמו.

חשוב לדעת הוא שהאף הגברי שונה מאוד מהאף הנשי – הוא בדרך כלל  גדול יותר משל האישה, הזווית של הנחיריים עם השפה העליונה היא בעלת פרופיל של תשעים מעלות, הוא פחות סולד ביחס לאף של האישה והגב שלו לעיתים בפרופיל ישר יותר.

המשאלות העיקריות של הגברים הישראלים שמגיעים אל המרפאה שלי הן לעדן את הגבנון של האף שלהם, לבצע הרמה של האף, ליישר אותו או להצר אותו. בנוסף, ישנם גם שמגיעים אל המרפאה על מנת לעבור ניתוח אף לגברים מסיבה רפואית וזאת בעקבות קוצר נשימה אפי או מצב של אי ספיקת  המסתם החיצוני או הפנימי של האף. המטרה העיקרית שלי היא להתאים את הניתוח למבנה הפנים של המטופל ועל ידי כך לזכות בתוצאה האופטימאלית ביותר.

עוד בנושא

ניתוח אף לגברים – חשוב לדעת

גיל – ניתוח אף לגברים מתאים לכל בגיר (יש מקרים בהם הסתיימה צמיחת האף כבר בגיל 16 ולכן ניתן לנתח).  האדם שיעבור את הניתוח חייב להיות בטוח שהוא מעוניין בניתוח זה ולהיות יציב מבחינה פסיכולוגית.

פגישה ראשונה– בפגישה הראשונה איתי, המטופל יזכה להסבר אודות הניתוח, העלויות, הסיכונים, ההרדמה והערכה לגבי התוצאה הסופית.

טכניקה – ברוב הפעמים אני מבצע חתך מתוך החלק הפנימי של האף דרך הנחיר ומעצב את שלד האף. טכניקה זו אינה מערבת חתכים רבים ונמנע דימום רב ותוצאה של צלקת מכוערת.

אורך ניתוח–  בין שעה לשעתיים.

לאחר ניתוח – ביממה הראשונה של הניתוח אסיר את התחבושות מהנחיריים. לאחר שבוע,הגבס יוסר. לאחר כשבועיים ייעלמו שטפי הדם והנפיחות בפנים. באותם שבועיים יש להימנע מחשיפה לשמש, מגע באף ופעילות מאומצת. שינוי ראשוני ניתן לראות לאחר חודשיים, תוצאה סופית תהיה לאחר כשנה.

מעוניינים ליהנות מאף יפה המותאם בטבעיות למבנה הפנים שלכם? ד”ר אופיר שיין, מומחה בעל שם בתחום הכירורגיה הפלסטית אסתטית ישמח לפגוש אתכם ולספק לכם את כל המידע הנדרש.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן

    צרו איתי קשר