צרו איתי קשר

כל מה שרצית לדעת על שתלי סיליקון

אחד האיברים המזוהים ביותר עם גוף האישה הוא החזה. עבור המון נשים, החזה הוא מקור לביטחון, חיבור לנשיות ועוצמה. אל הקליניקה שלי מגיעות נשים שמעוניינות לעבור ניתוח הגדלת חזה, כאשר רובן מעידות כי הן מותשות מהעיסוק הבלתי פוסק בנראות החזה. הודות לניתוח ההגדלה, תוכלי גם את לחוש שלמה יותר. 

מהן הסיבות השכיחות לניתוח הגדלת חזה?

  • נשים עם חזה קטן שלא התפתח
  • תופעת “השד המרוקן” המאפיין נשים לאחר לידות

כמומחה ליכרורגיה פלסטית, האחריות שלי היא להציג בפנייך חוות דעת מקצועית. בפגישת ההיכרות שלנו, אנסה להבין דרכך מהן הציפיות שלך, איך את מדמיינת את החזה החדש שלך ומהו הגודל המועדף עליך. ישנם שתלי סיליקון בגדלים שונים ובצורות שונות, והבחירה בסוג ובגודל היא זו השמעותית ביותר. 

שתלי סיליקון איכותיים – ללא פשרות!

רגע לפני שנצלול יחד אל היכרות עם סוגי השתלים, חשוב לי לציין: השתלים בהם אני עושה שימוש בקליניקה שלי, הם השתלים האיכותיים ביותר בעולם. לעתים, מציפות את העיתונים כותרות על שתלים שונים ומפוקפקים, שיוצרים שם רע גם לשתלים האיכותיים. אני לא מתפשר על איכות השתלים, הכל על מנת לבסס בעבורך את התוצאות המירביות, תוך שמירה על בריאותך. אני מאמין כי ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח משנה חיים – לטובה. לכן, אתאים לך את השתל הנכון וההרמוני ביותר למידות גופך, ללא התפשרות על איכותו.

בחירת שתלי סיליקון – איך זה עובד?

ניתוח הגדלת החזה הוא פרוייקט משותף שלי ושלך. תחילה, אשמח לשמוע ממך מהי המשמעות של הגדלת החזה עבורך, האם חשבת על גודל ספציפי ומהי צורת החזה המועדפת עליך. לא אחת, אני פוגש נשים שיש להן פנטזיה על חזה שלא מחמיא לגוף שלהן. הניסיון המקצועי שלי מאפשר לי לדייק את הבחירה שלך, לכוון אותך ולמצוא איתך יחד את הגודל והסוג המתאימים ביותר. 

לאורך התהליך, סביר כי נבחן מספר גדלים, כך שתוכלי לקבל אינדיקציה איך עתיד להיראות החזה החדש. המטרה, כמעט תמיד, היא להגדיל את החזה, אך גם לשמור על גודלו וצורתו טבעיים ככל הניתן. הניסיון המקצועי שלי חיוני בשלבים מוקדמים אלו, לטובת יצירת פרופורציה נכונה שבין החזה ויתר הגוף. 

אילו צורות של שתלי סיליקון קיימות?

נהוג ליצור תחימה בין סוגי השתלים השונים, כאשר החלוקה מתבצעת כך:

  • שתלים אנטומיים
  • שתלים עגולים

השתלים האנטומיים מתוארים המון פעמים כ”טיפה”, זאת מאחר וזו הצורה המתקבלת בשד לאחר השתלתם. המראה המתקבל אמנם מלא יותר, אך עדיין נהנה מנראות טבעית. זהו השתל המומלץ ביותר לנשים שרוצות להגדיל את החזה, אך מבלי שהוא יראה “עשוי” ומפוסל מדי. 

השתלים העגולים מייצרים נראות עגולה ושופעת. עבור הנשים שמחפשות מראה מלא יותר, סביר כי אמליץ על שתל זה. חשוב לי לציין כי שתלים אלו מייצרים נראות קצת פחות טבעית. קבוצת השתלים העגולים מתחלקת לתת-קבוצה:

  • High profile
  • Low profile

השתלים העגולים הגבוהים מתמקדים בחלקו העליון של החזה, ואילו השתלים העגולים הנמוכים מייצרים נראות מלאה יותר בחלק התחתון של השד. בהשוואה ל-high profile, שתלים אלו נראים טבעיים יותר. 

אז איך בוחרים את סוג השתל המומלץ?

אין שתל מומלץ יותר או פחות, אלא שיש את השתל שמתאים יותר לך. כל שתל מאופיין בתכונות שונות, ולכן הוא מתאים לנשים אחרות בהתאם לציפיות שלהן. אני מזמין גם אותך אל הקליניקה שלי, יחד נוכל להניח את אבן הפינה ולצאת לדרך. כל המלצה שלי ניתנת ברמה אובייקטיבית-אינדיבידואלית, במטרה לספק לך את התוצאה המחמיאה ביותר לגופך.

אודות הכותב
ד״ר אופיר שיין
מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית
דר’ אופיר שיין הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, עם רקע וניסיון עשיר, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית – אסתטית.
מחכה לשמוע מכן