הסרת סיליקון מהשפתיים

מהו עיצוב שפתיים ניתוחי אחרי הזרקה כושלת של סיליקון? (ידוע גם כניתוח להסרת סיליקון מהשפתיים)

עיצוב שפתיים הוא מההליכים האסתטיים הנפוצים בשני העשורים האחרונים. נשים וגברים מעצבים מחדש את השפתיים שלהם, באמצעות חומצה היאלורונית, סיליקון או חומרי מילוי אחרים.
בניגוד לחומצה היאלורונית שגם לה יש לא מעט סיבוכים, אגב, סיליקון הוא חומר קבוע ולכן אם נוצר סיבוך כזה או אחר לאחר הזרקתו סביר להניח שהוא ידרוש פתרון ניתוחי.

באיזו הרדמה מתבצע ניתוח לעיצוב / דיקוק שפתיים?

דר’ שיין מבצע את הניתוחים הללו בהרדמה מקומית והמטופלת לא חששה כל כאב. במקרים בהם המטופלת מבקשת לבצע את הניתוח בהרדמה כללית לנוחותה – זה אפשרי, בתוספת תשלום.

כמה זמן נמשך ניתוח לדיקוק שפתיים?

הניתוח קצר יחסית ונמשך בממוצע 35-40 דק’ בהרדמה מקומית.

מתי צריך להסיר סיליקון מהשפתיים?

במקרים נדירים ובעיקר עקב שימוש בטכניקת הזרקה לא נכונה, עלול הסיליקון בשפתיים לגרום להתקשות, למראה לא טבעי וגושי. במידה ואת סובלת מעוות בשפתיים אחרי הזרקה כושלת של סיליקון יש בהחלט מקום לשקול ניתוח.

במקרים אחרים הצורה של השפתיים כבר לא הולמת את המטופל/ת לאחר שנים מההזרקה או כי השתנתה האופנה.

באילו דרכים ניתן להסיר סיליקון מהשפתיים?

האפשרות היחידה להסרת סיליקון מהשפתיים היא האפשרות הניתוחית וגם אז לא מסירים את כל הסיליקון שהוזרק אלא רק מעצבים את השפתיים מחדש. היות והסיליקון מוטמע היטב ברקמה אין אפשרות לראות כל טיפה של סיליקון שנמצאת שם ולכן הניתוח הוא בעצם דיקוק שפתיים או עיצובן מחדש ולא “הסרת כל הסיליקון”.

יש אמצעים לא ניתוחיים שמאפשרים לנו לשפר במעט את מראה השפתיים כגון –

  • הזרקת סטרואידים (דפומדרול): סטרואידים מסויימים מאפשרים לנו לפרק רקמת צלקת שהגוף בנה סביב הסיליקון ועל ידי כך להצליח לפרק לפעמים גושים ממוקדים של “סיליקון בשפתיים”. לדר’ שיין ניסיון רב ב”המסה” מרפאתית ולעיתים המסה זו מספיקה ומונעת את הצורך בניתוח.
  • הסרת סיליקון מהשפתיים באמצעות לייזר: מכניסים סיב לייזר שמחמם את הרקמה ועשויים לקבל אפקט הדומה לאפקט של הזרקת דפומדרול. גם כאן אין אפשרות להמיס או להוציא את הסיליקון אלא רק לשפר את מראה הרקמה שעוטפת אותו.

האם לאחר ההסרה צריך למלא את השפתיים בחומרי מילוי אחרים?

לא חובה, אבל במידת הצורך אנו ממליצים על הזרקת סיליקון או שומן עצמי ולא על הזרקה של חומצה היאלורונית. חשוב לזכור שבגלל שלא הוצאנו את כל הסיליקון – נשאר עדיין סיליקון בשפתיים ודר’ שיין ממליץ בחום לא להזריק חומצה היאלורונית לשפתיים שיש בהן סיליקון לאור סיכוי של 1 ל 300 או 400 לתגובה דלקתית סוערת שתצריך אשפוז ממושך עם אנטיביוטיקה וסטרואידים לוריד.

האם השפתיים נראות טבעיות לאחר הסרת סיליקון?

דר’ שיין אומן ומעצב את השפתיים במהלך הניתוח על מנת לקבל תוצאה אסתטית ויפה. ברוב המקרים אין צורך להזריק שוב לשפתיים ומתקבלות שפתיים טבעיות ויפות. את התוצאה הסופית של הניתוח, אנחנו רואים בדרך כלל רק אחרי 3 חודשים מהניתוח, כשהבצקות יורדות.

האם התהליך כואב?

תהליך הסרת סיליקון מהשפתיים מבוצע בדרך כלל בהרדמה מקומית, כך שהמטופל/ת אינה מרגישה כאב. לאחר ההליך ייתכן כאב מקומי באזור החתך והתפרים, ניתן ליטול משככי כאבים. אנחנו ממליצים גם על שטיפות הפה במי פה והקפדה על כלכלה רכה וקרה למשך חמישה ימים לאחר הניתוח.

אחרי כמה זמן רואים תוצאות?

עיצוב שפתיים ניתוחי לאחר הזרקה כושלת של סיליקון מבטיח תוצאות אופטימאליות.
כמו לאחר כל פעולה יש לאחר ההליך השפתיים צפויות להיראות אדמומיות ונפוחות. הנפיחות בדרך כלל יורדת בתוך תוך שלושה חודשים ואז ניתן להתרשם מתוצאות ההליך הסופיות.

מה משך ההחלמה מהניתוח?

החלמה מלאה של הצורה הסופית של השפתיים ותחושה מלאה ובעצם מצב שבו “שכחת” שעשית ניתוח” יכולה לקחת גם שלושה חודשים ומעלה אבל בגדול ההחלמה היא קלה יחסית, התפרים נמסים ואין צורך להסירם ובחלוף כשבוע ניתן לחזור לעבודה. שטפי דם אם יהיו יספגו תוך גג שבועיים. לרוב השפתיים לא מתנפחות יותר מדי אבל אם כן – הנפיחות תחלוף תוך כשבוע.

כמה עולה הסרת סיליקון מהשפתיים?

המחיר משתנה לפי סוג ההרדמה המבוצבעת. כאשר מבוצעת הרדמה כללית המחיר הוא 18,500 ובמקרים של הרדמה מקומית המחיר יהיה 13,800.

מדוע לבחור בד”ר שיין להסרת סיליקון מהשפתיים?

טובה תמונה אחת מאלף מילים. אם התחברתן לתוצאות המובאות כאן באתר הרי שזוהי הסיבה הטובה ביותר לבחור בדר’ שיין כמנתח שלכן. חשוב גם לזכור שדר’ שיין הינו המנתח היחיד בארץ עם מעל ל 200 ביקורות גוגל 5 כוכבים ואלפי מנותחות מאושרות.

כתבו לנו / דברו איתנו