עיצוב שפתיים (זמני וקבוע)

שפתיים הן מהאיברים המושכים ביותר בגוף האישה.

מילוי ועיצוב שפתיים באמצעות סיליקון יכול להעניק לך את מראה השפתיים שתמיד חלמת עליהן – בשרניות, סקסיות וטבעיות, בדיוק במידה שאת רוצה.

במהלך הקריירה שלי כמנתח פלסטי פגשתי, לצערי, נשים רבות שלא הרגישו בנוח עם מראה השפתיים שלהן. 

לעיתים זה היה נפח השפתיים שלא היה מספק ובשרני וגרם להן להרגיש לא מספיק סקסיות ומושכות ולעיתים דווקא הצורה של השפתיים לא הייתה הצורה שהן רצו לפגוש כל בוקר בראי. 

על ההליך

שפתיים הן איבר מרכזי בפנים המסמל בעינינו שפע, סקסיות ויש הטוענים כי הטבעות קדמוניות גורמות לנו לחוש תחושת ביטחון וחום בנוכחות אישה בעלת שפתיים בשרניות.

הנראות של השפתיים מקרינה על הזוגיות שלכן, על האופן שבו אתן מצטלמות, הנראות שלכן ברשתות החברתיות וחשוב מזה, על הביטחון העצמי והתחושה הכללית שלנו. 

לצערנו, לא את כולן הטבע בירך בשפתיים שהן היו רוצות, למזלנו, היום לא צריך להסתפק במה שהעניק הטבע ובעזרת תהליך פשוט יחסית ניתן להעניק לעצמנו מתנה וליצור את השפתיים המושלמות שתמיד חלמנו עליהן. 

אני יכול להגיד בביטחון מלא שמילוי שפתיים הוא פשוט גורם שמשנה חיים עבור כל אישה שבוחרת להעניק לעצמה את המתנה הזו ובוחרת להפסיק להגדיל ולצייר את השפתיים בעזרת ליפסטיק או פילטרים באינסטגרם.

היום כבר אינך צריכה "להסתפק במה שיש", היום את יכולה להגשים את החלום שלך.

בעשור האחרון זכיתי לעצב שפתיים לאלפי מטופלות. מעל אלף מתוכן עברו עיצוב שפתיים קבוע באמצעות הזרקה טיפתית של סיליקון. לשאר הזרקנו חומצה היאלורונית או שומן עצמי.

צירפנו כאן למטה מגוון של שאלות ותשובות נפוצות שאנו נתקלים בהן במרפאה ביום יום.

כמנתח פלסטי, אני מציע למטופלות שלי את כל מגוון הטכניקות לעיצוב שפתיים – החל מחומצה היאלורונית, דרך שומן עצמי וכן עיצוב שפתיים קבוע באמצעות הזרקה טיפתית של סיליקון.

עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית

השיטה הנפוצה בארץ לעיצוב שפתיים היא הזרקה של חומצה היאלורונית. את הזרקת החומצה מבצעים תחת משחת אלחוש מקומי במרפאה. יש מגוון חומרים של יצרנים באיכויות שונות וכמובן גם מגוון שלם של רופאים שמבצעים את ההזרקות. הביצוע של ההזרקה מתבצע מספר דקות לאחר שמורחים על השפתיים קרם מאלחש.

מה חשוב לדעת לפני?

חשוב לראות עבודות קודמות של הרופא שבחרת להזריק לך את החומצה ולוודא שהתמונות צולמו כחודש מהטיפול האחרון ולא מיד בתום הטיפול, כפי שרבים מהרופאים שעוסקים בהזרקות מפרסמים.

חשוב לוודא כי התמונות צולמו כחודש מהטיפול האחרון וזאת מכיוון שבתום ההזרקה השפתיים נפוחות מאוד וחלק נכבד מהחומר ייעלם כעבור שבועיים שלושה, כלומר מדובר בתוצאה ראשונית ביותר. חשוב גם לוודא שהרופא הנבחר מזריק חומצה המאושרת לשימוש על ידי משרד הבריאות ושהחומצה עצמה מיוצרת במדינה מערבית מפוקחת. לפיכך, מותר לשאול מה מזריק הרופא והיכן מיוצר החומר. המידע הזה, אגב, מופיע על אריזות המזרקים והוא גלוי לכל. חשוב שתעשו זאת! אלו השפתיים שלכן וחשוב שתדעו מה אתן הולכות להכניס לתוכן.

במזרק חומצה ממוצע יש 1 סמ"ק של חומצה היאלורונית. רק כדי לסבר את האוזן – הנפח המשוער של השפתיים הממוצעות הינו כ 4.5 עד 6 סמ"ק, מכאן שמזרק אחד מהווה תוספת משמעותית אך לעיתים קרובות כלל לא מספקת, בייחוד אם שפתייך דקות מאוד. כמו שציינתי קודם, את התוצאה ארוכת הטווח של ההזרקה נראה רק אחרי שבועיים שלושה ולא מיד.

התוצאה שקיבלת תחזיק למשך מספר חודשים, קשה לומר בדיוק כמה. החומצה שהוזרקה הינה חומר טבעי שנמצא בגוף שלנו ומתפרק על ידי אנזים מיוחד ולכל מטופלת קצב פירוק משלה, שאינו תלוי רק בכמות ובסוג החומר המוזרק.

חשוב לציין! נשים רבות מפחדות מהמראה הנפוח, הלא טבעי של שפתיים מוזרקות. לכן, חשוב שתדעו כי מראה זה נובע מרצונה של המטפלת ומכשרונו וינסיונו של הרופא. לכן, אם הנכן מעוניינות בשפתיים חושניות וטבעיות – בחרו ברופא שיודע לעשות זאת!

עיצוב שפתיים באמצעות הזרקת שומן עצמי

חומר נוסף שמשמש לעיצוב שפתיים הוא השומן העצמי. שומן עצמי, כשמו כן הוא, שומן שלך שנלקח באמצעות שאיבת שומן זעיר פולשנית מאחד ממצבורי השומן שמפריעים לך. בדרך כלל מדובר בירכיים החיצוניות, בבטן התחתונה או במותניים.

חשוב לציין! שהזרקת השומן נעשית על ידי מומחה בכירורגיה פלסטית בלבד ולכן רופאים שאינם פלסטיקאים לא יציעו לך כלל אפשרות זו.

הזרקת השומן נעשית במרפאה תחת הרדמה מקומית בלבד. היא אורכת כחצי שעה וזמן ההחלמה אחריה הוא אפסי, כמעט כמו מהזרקת חומצה היאלרונית. היתרון האדיר בהזרקת שומן הוא כשהשומן נקלט – הוא נשאר שם לנצח ואין צורך לחדש את הנפח או את העיצוב כל מספר חודשים. החסרון – קליטת השומן לא מלאה ולעיתים נזדקק לעוד הזרקת שומן או שתיים, על מנת לקבל את התוצאה המושלמת והקבועה.

בתמונה ניתן לראות תוצאה שגרתית של עיצוב שפתיים באמצעות הזרקת שומן עצמי.

עיצוב שפתיים באמצעות סיליקון רפואי

הסיליקון הרפואי הינו הזרקה טיפתית המעניקה לשפתיים נפח מרשים עם תחושה טבעית ורכות. כל זאת בלי לגרום לנפיחות משמעותית או שינוי דרמטי לאחר כל טיפול. הזרקת סיליקון מתאימה במיוחד לשיפור קמטי ה”ברקוד” שסביב השפתיים וכן לנשים, שמעוניינות לעבור שינוי עדין של השפתיים בלי שהסביבה תשים לב לכך.

בתמונה מצורפת תוצאה של הזרקת סיליקון לטיפול בקמטי הברקוד והשבת נפח עדין לשפתיים. ניתן, כאמור, לקבל עיצוב ושינוי נפח דרמטי בצורה הדרגתית ומתונה. עקרונית, ניתן לקבל שינוי כזה גם עם שומן עצמי או עם חומצה אך בשימוש בהם, מדובר בתהליך בזבזני ויקרי מאוד.

חומר הסיליקון מותר לשימוש לצורך עיצוב שפתיים משנת 2000. אמנם בעבר הוא זכה למוניטין מפוקפק, אולם כיום הוא נחשב לאחד החומרים הנקיים ביותר וכאשר רופא מומחה בתחום הרפואה האסתטית מזריק חומר סיליקון איכותי בכמות הנדרשת והמתאימה ביותר למטופליו, הסיבוכים נדירים.

הסיליקון הרפואי מותר לשימוש באיברים רבים בגוף האדם, וכשהוא מוזרק בצורה נכונה וביד הנכונה, הוא בטוח ומתגמל מאוד. כמו בכל חומר קבוע, ממש כמו ניתוח הגדלת חזה עם שתלי סיליקון יש גם סיבוכים כגון גושים שיכולים להופיע אחרי הטיפול אך לשמחתנו הם נדירים מאוד והפחד מהחומר הזה הוא מיותר ונובע בעיקר מבורות ומחוסר נסיון.

בטכניקת הזרקה טיפתית של סיליקון בשפתיים, אני מבצע את ההזרקה כך שהיא תיעשה בפיזור רחב במספר מוקדים בשפתיים. כמות חומר הסיליקון שתוזרק כל פעם תהיה עד 1 C.C.  ותותאם באופן אישי למטופל.

נכון להיום רופאים רבים משתמשים בטכניקת הזרקת סיליקון למטרת עיצוב שפתיים וכן בעת ניתוחים פלסטיים ופרוצדורות רפואיות. סיליקון נוזלי מוזרק למטרת מילוי של השפתיים, מילוי הקמטים בפנים, הוא מוזרק לכפות רגליהם של חולי סכרת וזאת על מנת למנוע מצב של פצעים כרוניים, על ידי רופאי עיניים במקרה של הפרדות רשתית והדוגמאות לשימוש בחומר זה עוד רבות.

מהם היתרונות של הזרקת סיליקון לשפתיים?

עיצוב שפתיים על ידי טכניקת הזרקה טיפתית של חומר סיליקון בשפתיים יוביל לאותה תוצאה טבעית ומרשימה בה אתם מעוניינים. היתרון הראשון הוא בכך שלא מבוצעת פעולה ניתוחית, כך שאין צורך בהרדמה, תקופת אשפוז, תקופת החלמה והתמודדות עם כל מיני תופעות לוואי הנוגעות להרדמה ולטראומה של הגוף כתוצאה מהניתוח.

היתרון השני הוא שטכניקת הזרקה טיפתית של סיליקון בשפתיים היא טכניקה בטוחה, מדויקת וכזאת שיכולה להבטיח למטופלים תוצאה טבעית ומרשימה של שפתיים עבות ומעוצבות.

היתרון השלישי הוא שהחומר בו משתמשים בטוח לחלוטין ויש לו היתר שימוש מטעם משרד הבריאות. למעשה, רוב האנשים אינם מודעים לעובדה שסיליקון הוא החומר הקבוע היחיד שקיבל היתר שימוש ממשרד הבריאות.

היתרון הרביעי הוא המחיר, שכן העלות של טיפול זה נמוכה מזו של ניתוח או הזרקות של חומצה היאלורונית.

היתרון החמישי הוא השינוי העדין בין טיפול לטיפול שמאפשר לך לעצב את השפתיים כרצונך אך בצורה שלא תהיה מורגשת לסביבה מיד אחרי הטיפול.

היתרון החמישי הוא שטיפול על ידי הזרקת סיליקון בשפתיים מתאים לטווח רחב של גילאים – מצעירות ועד למבוגרות.

האם הליך עיצוב שפתיים מתאים לי?

אם גם אתן מעוניינות בשפתיים עבות ובשרניות אך נולדתן עם שפתיים צרות, או אם אתן מתבוננות בעצבות במראה ושמות לב עד כמה השפתיים העבות שאפיינו אתכן בימי צעירותכן הופכות לצרות מדי שנה שחולפת בשל תהליך הזדקנות טבעי ודלדול הרקמה התת-עורית שומנית של השפתיים – כדאי לכן לחשוב על עיצוב שפתיים בהזרקה, מה שיסייע לתקן את המצב ויאפשר לכם לזכות בתוצאה הנפלאה של אותן שפתיים בשרניות ועסיסיות עליהן חלמתן.

 

כתבו לנו / דברו איתנו