תמונות לפני ואחרי של ניתוחי עפעפיים

הרמת עפעפיים הוא אחד הניתוחים הכי שכיחים בניתוחי האסתטיקה ומעבר לכך, הוא ניתוח אסתטי פונקציונאלי, מפני שעפעפיים צנוחים יכולים להפריע גם בשדה הראייה. בגיל 40 ומעלה, אלסטיות העור נפגמת וישנה צניחה של עודפי עור שמפריעים לעפעפיים וגורמים למראה "מבוגר ועייף". תהליך דומה עשוי להתרחש גם בעפעף התחתון. בנוסף ליצירת עודפי עור, לעיתים נוצרות "שקיות" של שומן בולט שגם אותן ניתן לשפר בצורה ניתוחית. ניתוח המטפל בעפעפיים העליונים והתחתונים מקנה לפנים מראה צעיר, חיוני ומשפר את הנראות הכללית ואת שביעות הרצון מול המראה.

בת 58, מצולמת לפני ושלושה חודשים אחרי ניתוח לעיצוב העפעף העליון וטיפול בשקיות ועודפי העור מתחת לעיניים. שקיות מתחת לעיניים הן תופעה נפוצה יחסית שלאחרונה אנו רואים יותר ויותר עקב הזרקה של חומצה היאלורונית לצורך ניסיון טיפול בכהויות ושקעים מתחת לעיניים, שרק מחמירים את התופעה.
המטופלת שבתמונה הסתובבה שנים עם בצקת בעפעף התחתון ושקיות שהפריעו לה מאוד. כחודש לפני הניתוח בוצעה המסה של בצקות וחומצה שאריתית על ידי היאלורונידז, ובעת ביצוע הניתוח גם ביצעתי פילינג עדין על מנת לצמצם את עודפי העור בעפעף התחתון. לגבי עיצוב העפעף העליון – הרי שהתוצאה מדברת בעד עצמה, ללא צורך בבוטוקס או הרמת גבות.

לפני
אחרי

ניתוח עפעף תחתון במטופלת יפהפיה בת 31. במהלך הניתוח טופלו כריות השומן הבולטות, ללא צלקת חיצונית על פני העפעף. בנוסף הוזרק מעט שומן עצמי לעפעף התחתון לקבלת תוצאה מהממת ולא פחות חשוב – קבועה, ללא צורך בפילטרים או פוטושופ.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

ניתוח עפעף עליון שמבוצע נכון הינו ניתוח משנה חיים. בתמונה מצולמת מטופלת יפהפייה נושקת לחמישים, כמעט שנה לאחר ניתוח שבוצע בהרדמה מקומית. שימו לב שמראה העין חשוב שישמר טבעי וצעיר. כמו במקרה זה.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

כהויות או שקיות מתחת לעיניים לאו דווקא תלויות בגיל. בתמונות נראית עומר, בת 26 שרוב חייה הבוגרים נאלצה לטשטש את השקיות מתחת לעיניים באמצעות פוטושופ ותוכנות אחרות לאחר שהצטלמה. עומר עברה ניתוח לעיצוב כריות השומן של העפעף התחתון. זהו ניתוח קל ופשוט עם החלמה קצרה של מספר ימים וללא צלקת נראית לעין. התוצאה נראית מספר חודשים לאחר הניתוח והיא קבועה. חלופה לניתוח הינה הזרקה של חומצה היאלורונית אך להזרקת חומצה לאיזור זה יש סיבוכים רבים, היא זמנית בלבד ודורשת תחזוקה ומשנה את מראה הפנים.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

ניתוח עפעף עליון ותחתון שבוצע במהלך ניתוח מתיחת פנים. תוכלו לשים לב לשיפור הניכר במראה העיניים וכל זאת תוך שימור מלא של המראה הטבעי והרענן. הצלקות כמעט תמיד נסתרות מהעין בחלוף מספר שבועות מהניתוח. הניתוח מבוצע בהרדמה כללית או מקומית – על פי החלטתנו המשותפת בתהליך היעוץ.

לפני
אחרי

גבר צעיר שעבר ניתוח עפעף תחתון, ניתוח אף ומעט הזרקת שומן. מצולם כשנה לאחר ניתוח. שימו לב לשינוי הטבעי והכמעט בלתי מורגש במראה הפנים – אך שינוי כזה שעושה את כל ההבדל.

לפני
אחרי

ניתוח עפעף עליון להסרה עדינה של עודפי עור. הניתוח, כאמור מבוצע בהרדמה מקומית או כללית לנוחותך. הצלקות נחבאות בקפל של העפעף העליון והתוצאה משנה חיים. לעיתים אנחנו מוסיפים הזרקות של בוטוקס על מנת לפאר עוד יותר את מראה העיניים.

לפני
אחרי

אישה יפהפיה ומרשימה שהזקנה קפצה לה סביב העיניים. עברה ניתוח עיצוב העפעף העליון והסרת עודפי עור ועיצוב כיסי השומן של העפעף התחתון. הניתוח מרענן בצורה אלגנטית ומהירה את האיזור שסביב העיניים.

לפני
אחרי

ניתוח עפעף תחתון שנועד לטפל ב"כהויות" או ב"שקיות" מתחת לעיניים. הניתוח מתבצע ללא צלקת חיצונית על פני העפעף ומייתר את הצורך לענות לשאלות כמו – למה את/ה עייף או להשתמש באמצעים שונים על מנת לטשטש. ראוי לציין שהנטייה "לשקיות" מתחת לעיניים היא גנטית ואין גיל שבו "מותר" לבצע ניתוח כזה. אם מפריע – מנתחים. הניתוח משווה מראה טבעי יותר מהזרקת חומצה היאלורונית בלבד.

לפני
אחרי

מוצגת כאן תוצאה נהדרת של ניתוח עפעף עליון ותחתון – כולל הסרת עודפי עור ועיצוב השומן. בנוסף הזרקנו בוטוקס בשלושה איזורים על מנת להרים את זוית הגבה ולשוות לעיניים מראה פתוח ומואר יותר.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
כתבו לנו / דברו איתנו