תמונות לפני ואחרי של ניתוחי חזה מורכבים

בת 44, מצב לאחר הגדלת חזה לפני שנים רבות. בתמונה ניתן לראות תופעה קשה הקרויה rippling או בעברית “גליות שתל”.
היא נובעת מהדקקות רקמת השד מעל השתל לאורך השנים. זוהי תופעה מוכרת אצל נשים רזות וזו הסיבה שלעיתים ממליצים להכניס את השתל למישור תת שרירי משולב, על מנת שהשריר יהווה כיסוי לשתל.
יש גם עודפי עור משמעותיים עם רפיון ונפילה. קשה מאוד לתקן מצב כזה באמצעות החלפת שתלים בלבד, ללא הרמת חזה.
במקרה הזה התוצאה נראית שנה לאחר הניתוח. הוצאו השתלים הישנים, הונחו שתלים עגולים מלאים בעלי מעטפת פוליאוריטן והוזרק שומן באיזור בית החזה ומתחת לעור על מנת ל”רפד” את השתל.
הא-סימטריה השאריתית נובעת בעיקר מהעקמת ממנה סובלת המטופלת ומהעובדה ששד שמאל היה מעט נמוך יותר מימין מלידה.

נטלי, בת 24. מספר שנים לאחר הגדלת חזה אצל מנתח אחר. סבלה מעוות חמור של החזה בשל תופעה הידוע כהתקשות קופסית. עברה ניתוח משחזר במהלכו הסרתי את הקופסית והתאמתי שתלים עם מעטפת פוליאוריטן הידועה כמפחיתה את הסיכוי ליצירת קופסית חוזרת.

לפני
אחרי

בת 25 עברה הגדלה על ידי פלסטיקאי בדרום אמריקה וסובלת משדיים נושקים (אין רווח ביניהם) ועוות של שד שמאל. הפרדת שדיים נושקים – תיקון של הגדלת חזה שנעשתה על ידי פלסטיקאי מחו”ל

לפני
אחרי

בת 23 רווקה סובלת מא-סימטריה קיצונית של השדיים ומצב הנקרא שד טובולרי אחרי הגדלת חזה עם שתלים עגולים בנפח 315 משולבת בהזרקת שומן

לפני
אחרי

בת 28, סובלת מהתקשות קופסית בדרגה החמורה ביותר בשד ימין כעשור לאחר הגדלת חזה. משמאל השתל נמוך, תופעה הקרויה במינוח המקצועי bottoming out. נדיר שבניתוח שבו מונחים השתלים מתחת לשריר מתרחשת התקשות קופסית אבל – אפשרי. בניתוח הוצאתי את השתלים הישנים בנפח 240 סמ”ק, הסרתי את כל הקופסית מימין, חרצתי את הקופסית משמאל והנחתי שתלים חדשים בנפח 380 סמ”ק עם בלט אקסטרא גבוה. שימו לב שלמרות השינוי בנפח ובבלט השתלים, תוצאת הניתוח עדינה יחסית וטבעית.

החלפת שתלים בחזה לפני
לפני
החלפת שתלים בחזה אחרי
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
כתבו לנו / דברו איתנו